וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל המלחמה: בוטלה גם הופעתו של ברונו מארס בקטאר כי הציוד תקוע בישראל

עודכן לאחרונה: 8.10.2023 / 21:47

במוצאי שבת אמורה הייתה להתקיים הופעתו השנייה של ברונו מארס בפארק הירקון בתל אביב, אך היא בוטלה בעקבות פרוץ המלחמה. כעת נודע כי גם הופעתו בקטאר בוטלה משום שהציוד תקוע בארץ

ברונו מארס שר "אני אוהב אותך" בעברית" בהופעה בפארק הירקון בתל אביב, 4 באוקטובר 2023/סטילס: דויד גרנות, וידאו: ניר יהב

חמאס הרס גם להם: אחרי שההופעה השנייה של ברונו מארס בישראל, שתוכננה להתקיים אמש (מוצאי שבת) בפארק הירקון בתל אביב, בוטלה עקב פרוץ המלחמה הבוקר ברחבי הארץ - כעת נודע כי גם הופעתו בקטאר בוטלה בשל המתיחות הביטחונית שמנעה ממנו לשנע את הציוד שלו שעדיין תקוע בישראל. כך אישרו לוואלה! תרבות גורמים בתעשייה.

מארס היה אמור להופיע הערב באיצטדיון לוסייל בקטאר במופע שנערך במסגרת אירועי פורמולה 1, אך כאמור ברגע האחרון הוכרז כי מארס לא יופיע וכי את מקומו ממלא הדי.ג'יי והמפיק המוזיקלי הצרפתי די-ג'יי סנייק.

אמש, לאחר ביטול הופעתו של מארס בישראל, נמסר מטעם לייב ניישן, מפיקי ההופעה בישראל, כי כל רוכשי הכרטיסים להופעה יקבלו החזר כספי לכרטיס האשראי שבאמצעותו בוצעה הרכישה. "אין צורך לפנות אל ההפקה או אל משרדי הכרטיסים, מאחר שההחזר יתבצע באופן אוטומטי", נמסר.

המועד להופעה נוספת נפתח אחרי שכל הכרטיסים להופעה הראשונה אזלו. ההופעה התקיימה ביום חמישי האחרון בפני יותר משישים אלף צופים וזכתה לביקורות משבחות. זה היה ביקורו הראשון של ברונו מארס בישראל, והוא עשה זאת כחלק מסיבוב הופעות בינלאומי, שלושה ימים לאחר שהופיע בטביליסי, בירת גאורגיה. היום הוא יום הולדתו ה-38.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully