וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבמאית והזמרת שי-לי עטרי נמלטה מהטבח בכפר עזה עם בתה. בעלה נעדר

עודכן לאחרונה: 9.10.2023 / 13:00

המשפחה מספרת כי יהב וינר נאבק בשבת במחבלים שניסו לפרוץ לממד בו שהה יחד עם עטרי ובתם בת החודש. הן הצליחו להימלט, אך הוא טרם אותר

שי-לי עטרי זוכה בפסטיבל ירושלים 2023 על הסרט שביימה, לצד בעלה יהב וינר. תום וינטראוב לוק, באדיבות פסטיבל ירושלים,
שי-לי עטרי זוכה בפסטיבל ירושלים 2023 על הסרט שביימה, לצד בעלה יהב וינר/תום וינטראוב לוק, באדיבות פסטיבל ירושלים

משפחתו של יהב וינר, בעלה של הבמאית והזמרת שי-לי עטרי, מודיעה שגם הוא אחד מהנעדרים הרבים אחרי הפלישה הרצחנית של החמאס לישובי הדרום. זה קרה בחדירה לכפר עזה, וינר, אשתו והתינוקת שלהם היו בממ"ד בזמן שהמחבלים ניסו להיכנס מבעד לחלון.

"נעלמו עקבותיו של יהב וינר, בן 37 מקיבוץ כפר עזה", נכתב בהודעת המשפחה. "ביום שבת סביב השעה 8:00 לאחר מטח טילים על קיבוץ כפר עזה, חדרו עשרות מחבלים לקיבוץ והגיעו גם אליו. יהב ואשתו שי-לי ובתם התינוקת בת החודש היו בממ"ד, בזמן שהמחבלים ניסו לחדור לממ"ד של הבית דרך החלון החיצוני. יהב פעל מתוך גבורה ומתוך אינסטיקנט לשמור על אשתו ובתו, והדף את חלון הממ"ד כדי למנוע מהמחבלים להיכנס, בזמן שאישתו שי-לי הגיבורה לקחה את התינוקת ורצה ריצת אמוק למצוא מחסה עבורה ועבור התינוקת בדירת מסתור אחרת בקיבוץ.

"לאחר ששי לי ברחה, ככל הנראה חדרו המחבלים לדירה ומאז נותק הקשר עם יהב ונעלמו עקבותיו. פרטיו של יהב נמסרו לכל בתי החולים בארץ ולא נמצאו רישומים עבורו. לפי איכון שנעשה על הטלפון שלו, נמצא שהיה בכפר עזה עד יום שבת בשעה 17:47 אחה"צ".

יהב וינר. באדיבות המשפחה
יהב וינר/באדיבות המשפחה

"שי לי ושייה העבירו מעל 27 שעות בממ"ד עם משפחה נוספת עם שלושה ילדים קטנים. התינוקת לא קיבלה אוכל במשך יממה, אך למרבה המזל לבסוף שתיהן חולצו ונשלחו לסורוקה לקבלת סיוע רפואי. מצבן תקין והן בריאות.

"המשפחה מנסה לאתר את יהב בכל האמצעים... אין מידע על אודותיו. הוא ככל הנראה לא נמצא בבתי החולים ויש חשש שנחטף או שהספיק לברוח והוא מסתתר פצוע ברחבי הקיבוץ. כל פיסת מידע שיעזור למשפחה לקבל ודאות לגבי יהב יעזור מאוד".

מי שיש לו מידע בנוגע לגורלו של יהב וינר מתבקש לפנות לאחיו, אלמוג וינר, בטלפון 050-6493275.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully