וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחיה של השחקנית אילנית בן יעקב נהרג על ידי מחבל: "עצוב שלא תהיה בעולם יותר"

10.10.2023 / 8:53

אחיה של השחקנית אילנית בן יעקב ("50", "חשופים", "כבודו", "נעלמים", "היורשת") נהרג ביום שבת במהלך קרב עם מחבלים בעוטף עזה. אילנית כתבה: "השאיר אחריו שקים של קסם אישי, צחוק, רוח שטות, אכפתיות, אומץ לב. חבל ועצוב שלא תהיה בעולם הזה יותר"

בווידאו: הלוויתם של סמל בן רובינשטיין ורב"ט נעמה בוני/צילום: יותם רונן

אחיה של השחקנית אילנית בן יעקב ("50", "חשופים", "כבודו", "נעלמים", "היורשת") נהרג ביום שבת במהלך קרב עם מחבלים בעוטף עזה.

בפוסט שפרסמה בפייסבוק, כתבה: "שבת בבוקר, העולם קרס לתוך עצמו. אחי הקטן ליאור נהרג במלחמה בזמן שעוד לא נקראה בשם ומימדיה לא נראו מקרוב ומרחוק. הוקפץ לאחר התראה על חדירה במושב מבטחים, יחד עם כיתת הכוננות שלו ולא חזר הביתה אחרי שאמר לבתו 'נתראה בערב'. אחי היקר, המצחיק, החכם, השומר, האהוב עליי ועל אחותו הגדולה, הלך מאיתנו.

"השאיר אחריו שקים של קסם אישי, צחוק, רוח שטות, אכפתיות, אומץ לב, אישה אהובה, שלושה ילדים מתוקים וגיבורים, אבא ואמא כאובים, שתי אחיות עם חור בלב והרבה לבבות שבורים. יחגוג בחנוכה הקרוב יום הולדת 45 ולא יאיר. אוהבת אותך אחוני. חבל ועצוב לנו שלא תהיה בעולם הזה איתנו יותר".

חמישים, אילנית בן יעקב. ורד אדיר,
אילנית בן יעקב מתוך הסדרה "חמישים"/ורד אדיר

אתמול נפצע השחקן ידין גלמן ("תמונת ניצחון", "פלמ"ח"), בן זוגה של עיתונאית חדשות 12 אדוה דדון, בקרב עם מחבלים בבארי. מדוברות הבימה, שם גלמן משחק בהצגה "את שאהבה נפשי", נמסר כי שחקן התיאטרון נפצע בשבת בהיתקלות עם מחבלים בקרב לחילוץ התושבים בקיבוץ בארי. "גלמן השתתף בקרב לחילוץ האזרחים ובטיהור הקיבוץ ממחבלים. הוא וחבריו הצילו משפחות רבות. במהלך הקרב הוא נפגע בחזה, ביד וברגל וחולץ תחת אש. חבריו ליחידה והרופאים נלחמו על חייו, הוא נותח ומצבו כעת יציב. התיאטרון הלאומי הבימה מחבק את ידין ואת משפחתו ומקווים להחלמתו המהירה וחזרתו לבמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully