וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורון מ"פאודה" התייצב למלחמה: ליאור רז חילץ משפחה משדרות בזמן מתקפת טילים. צפו

עודכן לאחרונה: 10.10.2023 / 11:08

כוכב "פאודה" והיוצר-שותף שלה ליאור רז הצטרף לקבוצת המתנדבים "אחים לנשק" בחזית מול חמאס, ובסרטון שהעלה לרשתות החברתיות ניתן לראות טילים ניתכים מעליהם. "העיקר לא לפחד כלל!", כתב רז בעברית ובאנגלית

השחקן ליאור רז הוא לא רק כוכב אקשן בסדרה "פאודה", שגם יצר עם אבי יששכרוף, אלא כזה שביסס את דמותו הטלוויזיונית על עברו הקרבי בשירות הצבאי. בפוסט בעברית ובאנגלית שפרסם ברשתות החברתיות וזכה לפרסום בכלי תקשורת רבים ברחבי העולם, עדכן רז כי חבר למתנדבים שנרתמו למשימות שונות, בכללן חילוץ משפחות מאזורים מופגזים או עם חשש למחבלים בשטחן. הוא עשה זאת יחד עם יששכרוף, אף הוא מסתערב בעברו, ואיש סיירת מטכ"ל וחבר הכנסת לשעבר יוחנן פלסנר. בסרטון שנלווה לכיתוב ניתן לראות את רז צמוד לקיר בחוץ עם אחד המחולצים, כשמעליהם ניתך טיל ונשמעים הפיצוצים.

"אני, יוחנן פלסנר ואבי יששכרוף ירדנו דרומה וחברנו לחמ"ל האחים לנשק התותחים", כתב רז בפוסט בעברית ובאנגלית. "מאות מתנדבים קיבלו משימות שונות לסיוע לתושבי הדרום. אנחנו נשלחנו לחלץ שתי משפחות משדרות המופגזת. העיקר לא לפחד כלל!".

רז רותם את הצלחתו הבין-לאומית ומפרסם פוסטים מהסוג הזה לטובת ההסברה הישראלית. כבר בשבת פרסם סטורי שבו כתב: "הם קוראים לפשעים שלהם ניצחון, אבל זה לא ניצחון, זה החושך שנלחם באור... אנחנו, הישראלים, יודעים איך להילחם על החיים שלנו, ולא נשאיר שום ילד חטוף מאחור. נכנסנו למלחמה הזאת בלב כבד, ללא רצון לפגוע בחפים מפשע, אבל אין לנו ברירה מול אלה שפוגעים בנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully