וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שבויים בסרט": הסדרה בכיכובו של שון פן לא תוקרן בוועידת הטלוויזיה בקאן בשל הטבח בישראל

עודכן לאחרונה: 10.10.2023 / 15:59

הקומדיה הסאטירית "שבויים בסרט", שאמורה הייתה לעלות השבוע ביס, הוט וסלקום טיוי, תוכננה להיות מוקרנת בוועידת הטלוויזיה בקאן עם כוכבי הסדרה, שון פן ומת'יו פוקס. בשל האירועים בחרה חברת ההפצה לבטל את האירוע. "בזמן זה, ליבנו ומחשבותינו עם עמיתינו בישראל"

טריילר לסדרה "שבויים בסרט" (C*A*U*G*H*T)/יח"צ

יום אחרי פלישת הפתע של חמאס לישראל שבמסגרתה מחבלים רצחו בברבריות מאות אזרחים ושבו המונים נוספים, ביום ראשון השבוע, אמורה הייתה לעלות בישראל הסדרה חדשה "שבויים בסרט". יס, הוט וסלקום טיוי רכשו את הסדרה (במקור C*A*U*G*H*T), קומדיה סאטירית אוסטרלית עם שון פן (שמגלם את עצמו וגם משמש כמפיק בכיר), מת'יו פוקס ("אבודים") וסוזן סרנדון. העלילה עוקבת אחר ארבעה חיילים אוסטרלים שנשלחים למשימה סודית במדינה שסועת קרבות. כאשר הם נלכדים על ידי לוחמי חופש ונחשבים בטעות לאמריקאים, שוביהם מפיקים סרטון בני ערובה שהופך לוויראלי ומקנה להם מעמד של סלבריטאים ברשתות החברתיות.

העיתוי הנורא הביא את החברות בישראל לדחות את עליית הסדרה למועד אחר בזמנים שקטים יותר (בסלקום טיוי הסדרה עלתה כמתוכנן עקב טעות אנוש אך הוסרה מאז). כעת מפיצת הסרט, חברת פרימנטל, מודיעה כי החליטה לבטל את הקרנת הסדרה והפעילות מסביב לה באירוע בשל הטבח בישראל והמלחמה של המדינה בחמאס.

שון פן. GettyImages
לא יגיע. שון פן/GettyImages

"לאור המצב הנוכחי שמתפתח בישראל, קיבלנו את ההחלטה שלא להציג את 'שבויים בסרט' ב'מיפקום' השנה", נמסר מטעם פרימנטל. "בזמן זה, ליבנו ומחשבותינו עם עמיתינו ושותפינו בישראל, וכל הנפגעים".

"מיפקום" היא ועידת הטלוויזיה הבינלאומית שנערכת בקאן, צרפת, ובמסגרתה גופי שידור, מפיקים ומפיצים מכל העולם מציגים את מרכולותיהם ורוכשים תכנים חדשים. ההקרנה של "שבויים בסרט" הייתה חלק מאירוע שאמור היה לכלול גם את פן, פוקס ויוצר הסדרה, קיק גורי (שמשחק בה אף הוא).

עליית הסדרה נדחתה גם בבריטניה מאותה סיבה. היא הייתה אמורה לעלות ביום חמישי הקרוב בשירות הסטרימינג ITVX אך בשלב הנוכחי זה לא יקרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully