וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוציאליסטים הזדהו דווקא עם הפלסטינים, שרה סילברמן זעמה: "לכו תזדיינו ושלום לנצח"

עודכן לאחרונה: 10.10.2023 / 17:02

"600 אזרחים של מדינה בגודל של קמדן, ניו ג'רזי, נטבחו ביום אחד וזו התגובה שלכם", כתבה הקומיקאית האמריקאית בתגובה להודעה של ארגון הסוציאליסטים הדמוקרטיים של אמריקה, שבחר להביע הזדהות דווקא עם הפלסטינים בעקבות הטבח של חמאס באזרחים ישראלים

בווידאו: תיעוד של החורבן שנותר אחרי הטבח במסיבת הטבע ברעים/צילום: יותם רונן

הקומיקאית שרה סילברמן פרסמה תגובה זועמת במיוחד ל-DSA, ארגון הסוציאליסטים הדמוקרטיים של אמריקה, אחרי שאלה פרסמו הודעת הזדהות דווקא עם הפלסטינים אחרי הטבח של החמאס באזרחים ישראלים. "אירועי היום הם תוצאה ישירה של משטר האפרטהייד של ישראל - משטר שמקבל מימון של מיליארדי דולרים מארצות הברית".

סילברמן כתבה להם תגובה שבחלקה הגדול נכתבה באותיות גדולות וזועקות: "העובדה שאתם לא מסוגלים לאחוז בשני הדברים האלה בבת אחת מחליאה אותי. ואל תגידו 'לא, תקראי את המשך הפוסט!' לכו תזדיינו. קשישים, תינוקות, ילדים ובני נוער נטבחו, דפוקים מזדיינים שכמוכם. הם רצחו גם אנשים שמוחים מדי ערב נגד ביבי והכיבוש, חתיכות מזוינות של חרא מתנשא. אני יודעת שאני לא במיטבי כרגע, אבל 600 אזרחים של מדינה בגודל של קמדן, ניו ג'רזי, נטבחו ביום אחד וזו התגובה שלכם. לכו תזדיינו ושלום לנצח".

שרה סילברמן. GettyImages
"איבדו אותי לנצח". שרה סילברמן/GettyImages

סילברמן, שאחותה סוזן סילברמן מתגוררת בישראל עם משפחתה, העלתה צילום מסך של תגובתה בחשבון האינסטגרם הפרטי שלה וסיפרה שהמקורית נמחקה מהפוסט המקורי על ידי מנהלי הרשתות החברתיות של הארגון. בפוסט החדש שלה היא הוסיפה: "ה-DSA, שהייתי חברה גאה בו כל החיים, איבד אותי לנצח. הם פרסמו את זה לפני 11 שעות (יום שני בבוקר שעון ארה"ב). זה מה שהם הרגישו שהם צריכים לפרסם לפני 11 שעות... למעלה מ-1000 נשחטו נכון לעכשיו. בנות נאנסו על הגופות של חברותיהן. אלה ילדים, תינוקות, ילדים, בני נוער, קשישים, שרבים מהם, כמו המשפחה שלי, צועדים ברחובות מדי לילה במחאה על נתניהו והכיבוש, אלה הם מי שחמאס רצח, יא זונות. (הם עשו זאת) בידיעה שישראל תגמול - אתם מבינים שלא אכפת להם מהחיים של פלסטינים???"

"אני עדיין סוציאליסטית דמוקרטית כמו האיש שלי, ברני (סנדרס), שלמרות הדעה הרווחת, אין לו שום קשר לקבוצת החרא המזוינת, השחצנית, הבורה הזו", הוסיפה. "אני לא אוהבת להרגיש ככה ואני לא אוהבת להתנהג ככה, אבל הנה אני כאן. DSA, תזדיינו. אתם לא סוציאליסטים דמוקרטיים אמיתיים ואתם בהחלט לא ליברלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully