וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הייתי ברכב עם מוחמד ופתאום אזעקה": הנסיעה ששולי רנד לא ישכח

עודכן לאחרונה: 11.10.2023 / 21:01

המוזיקאי שולי רנד פרסם בעמוד האינסטגרם שלו סיפור מקסים שקרה לו בזמן שנקלע לאזעקה עם נהג המונית הערבי: "התחילו בומים. פחדתי. קצת. גם מוחמד פחד. הרבה. התחלנו לנהל שיחה על המצב. שאלתי אותו אם המונה ממשיך לעבוד וזה ממש קרע אותו בצחוק"

בווידאו: מפוני עוטף עזה במלון ג'ו, ת"א, 10 באוקטובר 2023/מערכת וואלה!

המוזיקאי שולי רנד פרסם בעמוד האינסטגרם שלו סיפור מקסים שקרה לו בזמן שנקלע לאזעקה עם נהג המונית הערבי שהסיע אותו לרמת גן.

"הזמנתי היום מונית מתל אביב לרמת גן", כתב רנד. "האפליקציה גילתה לי ששם הנהג הוא מוחמד. לרגע קפצו לי מחשבות לראש שמא אני עומד להחטף או משהו כזה אבל נורא מהרתי ולא ביטלתי את המונית. מוחמד הגיע. בחור צעיר.
- "אתה מוזמן?"
- "כן. אתה שולי?"
- "כן".

"התחלנו לנסוע לכיוון רמת גן. בדרך כלל כמעט ואין מצב שאני לא פוצח בשיחה עם הנהג אבל הפעם לא היה לי מצב רוח ושקעתי בקריאת חדשות בנייד. ואז.. אזעקה. מוחמד עצר את המונית ושנינו יצאנו ממנה במהירות.

"מולנו חנתה משאית גדולה ושנינו נכנסנו מתחת למשאית וישבנו בכריעה. הסתכלנו אחד על השני והתחלנו לצחוק. אמרתי לו "למה אתה צוחק?" הוא ענה לי כמו יהודי טוב בשאלה "ולמה אתה צוחק?" חשבתי לעצמי שזה כמו התחלה של תסריט גרוע לסרט סטודנטים. התחילו בומים. פחדתי. קצת. גם מוחמד פחד. הרבה. התחלנו לנהל שיחה על המצב. שאלתי אותו אם המונה ממשיך לעבוד וזה ממש קרע אותו בצחוק. הוא שאל אותי מי זאת שולי שהזמינה לי את המונית. אמרתי שזה אני. "הא.. חשבתי שזה שם של בחורה" אמר.

"עוד בומים", המשיך רנד וסיפר. "סיפרתי לו שהשם שלי זה שלום, ושולי זה רק כינוי. שאלתי אותו אם לפעמים קוראים לו מוחי והוא אמר שרק אשתו. יצאנו מתחת למשאית ועלינו חזרה למונית. אשתו התקשרה. הוא אמר לה בעברית "אני בסדר. אני פה עם שולי. עם שלום" אשתו התחילה לבכות בטלפון ולהביע צער על מה שקרה. מוחמד הציע לשטח את עזה. הגענו.

"רגע לפני שנפרדתי, אמרתי למוחמד "אתה יודע שאנחנו שני אהבלים. כן?". "ברור, המקום הכי לא בטוח היה מתחת למשאית" מוחמד ענה לי. "ועוד מתחת למיכלית דלק". סיפור אמיתי".

  • עוד באותו נושא:
  • שולי רנד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully