וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלית דיסטל התנצלה בפני דני קושמרו: "לא הייתי צריכה להיגרר לחשבונאות פוליטית"

עודכן לאחרונה: 11.10.2023 / 21:09

שרת ההסברה התראיינה אמש לערוץ 13 ותקפה את מגיש חדשות 12: "יש הרבה מאוד אנשים שחושבים שכשדני קושמרו אומר במהדורה רק ביוני האחרון 'אין לנו חיל אוויר' - זה גרם לפרובוקציות". היום התנצלה

בוידאו: תקיפות צה"ל ברצועת עזה/דובר צה"ל

שרת ההסברה גלית דיסטל אטבריאן התנצלה בפני מגיש חדשות 12 דני קושמרו לאחר שתקפה אותו אתמול וטענה כי דבריו על חיל האוויר מחודש יוני האחרון "גרמו לפרובוקציה". "שגיתי בדברי בראיון אמש לערוץ 13", מסרה היום. "התנצלתי באופן פרטי מול דני קושמרו ואני חבה התנצלות גם לכם. בימים האיומים האלה זה לא הוגן ולא ראוי להלאות את הציבור בחשבונאות פוליטית קטנה. זו לא הייתה כוונתי ולא הייתי צריכה להיגרר לכך. טעיתי. אין שום דרך לייפות את זה. סליחה".

אמש כאמור אמרה דיסטל לרביב דרוקר: "אני אומרת לך חד משמעית, יש הרבה מאוד אנשים שחושבים שכשדני קושמרו אומר במהדורה רק ביוני האחרון 'אין לנו חיל אוויר' - זה גרם לפרובוקציות האלה. כשטייס יושב בפריים טיים ואומר 'אני לא אתקוף באיראן' זה הוריד מאוד את המוכנות שלנו ואת כושר ההתרעה שלנו".

בתגובה עקץ אותה דרוקר: "הנה, מצאת אחראי למה שקרה ביום שבת. לא הממשלה, לא ראש הממשלה, לא שר הביטחון. דני קושמרו בשאלה שלו ביוני הוא זה שאחראי לכך שהחמאס התקיף אותנו ב-7 באוקטובר". דיסטל-אטבריאן השיבה: "לא רק דני קושמרו. תראה, אני יודעת שאתה מגיע מפוזיציה. הייתי שמחה אם היית מניח את הפוזיציה בצד".

דיסטל הגיעה אמש גם לאולפן חדשות 12 ובריאיון ניסתה להסביר את ואקום ההסברה הניכר ברשתות למרות הצורך בהסברה. "בערך בשבע וחצי בבוקר ביום שבת פתחתי את המשרד ומאז לא יצאתי ממנו. לא אני ולא עשרות עובדי שפרסו מזרנים ואנחנו פשוט עובדים משהו כמו עשרים שעות מתוך 24 שעות ביממה ומביאים הישגים מדהימים. 99% מהעבודה שאנחנו עושים כרגע היא עבודת גרילה. העמודים והסרטונים שלי בישראל הם לא לקהל הישראלי, הם לא מטורגטים (ממוענים) אליו.

בתשובה לשאלה למה בעצם המשרד לא לוקח סרטונים קיימים ומתרגם אותם. "יש עשרות סרטונים גם מהסוג הזה ויהיו עוד ועוד. אנחנו באמת עובדים בלי לעשות יח"צ לעצמנו כי אנחנו לא בהסברה, אנחנו בהשפעה. אני יכולה לצאת לראיונות, יש לי אנגלית סבבה, אני יכולה לגזור קופון ציבורי. כרגע חשוב לי להפשיל שרוולים וזה מה שאני עושה משבת בבוקר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully