וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאות הציעו לשלם את שכר הדירה של החטופה בעזה, ביניהם גם אביב גפן

עודכן לאחרונה: 13.10.2023 / 16:22

בעלי הדירה של ענבר הימן שנחטפה לעזה שלח הודעה למשפחתה ובה דרישה מצדו שישלמו את חוב השכירות או שחפציה יפונו. מבין המאות שהציעו לממן את החוב - גם המוזיקאי אביב גפן. אבי בן זוגה של ענבר לוואלה! תרבות: "ההתגייסות שלו היא ממש לא מובנת מאליה"

מור רדמי, שהשתתפה ב"חתונה ממבט ראשון", משתפת באינסטגרם שלה במקרה של רצח מזעזע שביצעו מחבלי החמאס במלחמת הפתע/חשבון האינסטגרם של מור רדמי

מאות בני אדם פנו למורדי, אבי בן זוגה של ענבר הימן שנחטפה לרצועת עזה ביום שבת מהמסיבה ברעים, בבקשה להסדיר את תשלום שכר הדירה שלה. מבין המאות שפנו - גם המוזיקאי אביב גפן.

"ההצעה הנדיבה של אביב גפן ריגשה אותנו מאד ואנחנו מודים לו על החמלה, האמפתיה והרצון לסייע", סיפר לוואלה! תרבות מורדי אלון, אבי בן זוגה של ענבר. "הוא אמר שהוא זמין לכל סיוע וההתגייסות שלו היא ממש לא מובנת מאליה. הוא גרם לנו לרגע קט לחייך ולהרגיש שאנחנו לא לבד. בטוח שכשענבר תחזור היא תשמח להודות לו אישית על הלב הגדול".

לדברי מורדי, גפן פנה בראש ובראשונה ישירות אל בעל הביתה. "אני אפילו לא יודע איך הגיע אליו. להבנתי בעל הבית סירב מטעמיו שלו ונודע לנו על כל העניין לראשונה כשהוא סיפר על הפנייה הזו של אביב גפן לעורך הדין שמטפל מטעמנו בעניין הזה. ואז אתמול היינו בקשר. מאות אנשים פנו לסייע ולשלם את שכר הדירה. פרטיים, גופים וידוענים כמו אביב גפן, עדן בן זקן ומאור מליקסון. רבים הציעו לפנות לבעל הבית ישירות. עשרות עורכי דין הציעו ללא תמורה לטפל בנושא מול בעל הבית ולהבטיח שלחפציה של ענבר לא יאונה כל רע ובוודאי לשותף שלה. אפילו חברות הובלה הציעו סיוע באריזת חפציה ושמירה עליהם עד שענבר תשוב".

"אנחנו נדהמים מהאהבה הרבה שהרעיפו עלינו, על הרצון לעזור ולתרום. זוהי הערבות ההדדית המרגשת ביותר שניתן להעלות על הדעת. כשענבר תחזור, היא בוודאי תודה לכולם על פתחון הלב".

"מיליארד טועים" - אביב גפן בהופעה בפארק הירקון, מאי 2023. ניב, מערכת וואלה!
אביב גפן/מערכת וואלה!, ניב

אתמול הודיעה מכבי חיפה כי תממן דירה למשך שנה עבור הימן, "אוהדת הקבוצה שחטופה בידי החמאס מאז יום שבת. ענבר יקרה, המשפחה הירוקה מחכה לך בבית ובסמי, מתפללים לשלומך, רק תחזרי אלינו בשלום. יחד ננצח".

ענבר הימן נעדרת מאז יום שבת ונחטפה על ידי מחבלי חמאס ממסיבת הטבע ברעים. אלא שאדם אחד לא התחשב בעובדה שענבר נחטפה. בעל הבית של הדירה שבה מתגוררת הימן בשכירות בשכונת הדר בחיפה פנה לשותף שלה ודרש את תשלום שכר הדירה. כשהשותף סיפר לבעל הדירה כי ענבר נחטפה השיב בעל הדירה: "תחפש מחליפים. אתה לא עושה לי טובה שאתה גר שם. שיהיה לך ברור: יש לך מחויבות על שכר הדירה של 2,500 שקל. אתה יכול לדבר עם ההורים שלה על פינוי החדר. יש ערבים שלכם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

מורדי אלון, אביו של נועם שהוא בן זוגה של ענבר, פרסם שלשום את הפוסט שהפך עד מהרה לוויראלי ברשת. "ענבר בת 27, היא והבן שלי נועם בזוגיות שנתיים. הם לומדים ביחד והיא בשנה הרביעית שלה בלימודי תקשורת חזותית", סיפר אלון לוואלה!. "ביום שבת היא נסעה עם חברות שלה למסיבת הטבע ברעים ושימשה כ'הלפרית' לאנשים שחשו לא בטוב. השותף שלה פנה אליי וסיפר לי שבעל הבית פנה אליו ושאל מה עם הכסף של שכר הדירה. הוא כתב לו שענבר נחטפה וזה פשוט לא עניין אותו".

בעל הדירה לא הסתפק בזה ושאל מה עם המקרר כי יש בו נזילה ודרש את הכסף ואם לא - שיפנו את החפצים שלה. "אני בן 52, בחיים שלי לא חשבתי שאתקל בכזו אטימות", הוא אומר בכעס בשיחה עם וואלה!. השותף של ענבר שיתף אותי מתוך מצוקה של 'מה עושים עכשיו'. יש בן אדם בחיפה שאין לו בעיה לפנות את החפצים של ענבר לרחוב ולהחזיר דייר חלופי בזמן שהיא נעדרת ומוחזקת בשבי החמאס".

ענבר הימן. באדיבות המשפחה
ענבר הימן שנחטפה לעזה/באדיבות המשפחה

עוד סיפר מורדי אלון: "מהרגע שהפוסט עלה אני מקבל מאות תגובות שאני אתן את השם של הבן אדם. אף אחד לא מסוגל לשאת את האטימות ואת רוע הלב ואת חוסר הרגישות הזה. פרסמתי את זה כדי שבעלי דירות ייזהרו מלנהוג כך לאנשים אחרים ושיחשבו פעמיים. הרשת לא תסלח ואף אחד לא סולח. בכוונה לא פרסמתי את השם שלו ואת מספר הטלפון שלו כדי לתת לו זמן להתנצל. אני לא רוצה לשמוע ממנו עד שענבר תוחזר לישראל".

ביום שבת במהלך המנוסה מהמחבלים שחדרו לשטח ישראל, ענבר הימן הייתה עם עוד שני צעירים. במשך שלוש שעות רדפו אחריהם עד שתפסו את ענבר והחברות. "אחד המחבלים תפס אותה ואיים עליה בסכין", סיפר מורדי על פי עדות שני הצעירים שהיו איתה וניצלו. "אחד החבר'ה שהיה איתה התנפל על המחבל עם קרש. צעקו לה לברוח והיא קפאה וחטפו אותה עם אופנוע".

המשפחה גילתה כי ענבר נחטפה לעזה דרך סרטון ברשתות החברתיות. "חמאס פרסם סרטון שבו היא מופיעה. הצלחנו לזהות אותה לפי הטייץ הצבעוני שלה והחולצה הסגולה שלבשה כאשר ארבעה מחבלים גוררים אותה וצועקים שצריך להביא אותה לזרוע הצבאית של חמאס", הוא סיפר.

ענבר הימן. באדיבות המשפחה
הימן/באדיבות המשפחה

נועם, בן זוגה של ענבר, שבור. "הם לומדים ביחד ועובדים ביחד בקייטרינג כדי לממן את הלימודים והמחיה. קשה מאוד לנועם. הוא מחובק וחברים עוטפים אותו והבית מלא כל הזמן. כולנו מקווים לטוב. גם איתנו אף אחד לא דיבר. המשפחה של ענבר מופקרת כעת על ידי המדינה", הוא סיכם.

כעת מסתבר שסיפורה של ענבר הוא לא היחיד. "לא מופתע מהסיפור הזה אפילו לרגע", אומר לוואלה! מי שבעבר שכר דירה מאותו בעל בית. "חוסר הגינות וחוסר התחשבות כנראה מאפיינים אותו. גרנו בדירה שלו שנים וכל הזמן הזהירו אותנו, אבל שמרנו איתו על יחסים טובים ודווקא עזרנו לו המון וביום שפינינו הוא עמד על כך שנסייד ובדיוק אני שכבתי חולה עם חום, והוא פתאום הפך את עורו, התעקש שזה ייעשה ממש אותו יום והתחיל לאיים בתביעות ורק אז הבנו למה אנשים הזהירו אותנו מפניו והסוף היה שאשתי עם המשפחה שלה הלכו לשם וסיידו כי לא רצינו להסתבך איתו".

בעל הדירה מכחיש את הטענות נגדו. "הכול שקר, אף אחד לא יודע מהחיים שלו מה היה ומה יש", אומר בעל הבית של ענבר הימן בשיחה עם וואלה!. "כל רגע מתקשר אלי מישהו והדייר שלי על כל טלפון כזה שמתקשרים אלי יחטוף תביעה. אספתי חומר מכאן עד תל אביב. גם לי יש את הבעיות שלי. אז תעזבו אותי ותעשו מה שאתם רוצים. מי שמאמין לא מפחד". לשאלת וואלה! על אודות הדיירת הוא הוסיף: הלוואי ותחזור בשלום והשם ישמור אותה, ויציל אותה מכל צרה ומצוקה ומכל נגע ומחלה וישלח ברכה והצלחה בכל מעשה ידיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully