וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיסני תתרום שני מיליון דולר לסיוע הומניטרי בישראל

עודכן לאחרונה: 14.10.2023 / 16:12

מיליון יינתן למגן דוד אדום והמיליון השני יועבר אל עמותות התמקדות במתן סיוע לילדים. מנכ"ל החברה: " עלינו לעשות כל שביכולתנו כדי לתמוך באנשים חפים מפשע החווים כאב ענק, אלימות וחוסר ודאות - במיוחד ילדים"

בוידאו: תיעוד מתקיפות עמדות שיגור כלי טיס עוינים/דובר צה"ל

חברת וולט דיסני הודיעה (שישי) כי תתרום 2 מיליון דולר לארגונים המספקים סיוע הומניטרי בישראל בעקבות הטבח המזעזע שביצע חמאס ביום שבת האחרון.

"בעקבות פיגועי הטרור הנוראיים נגד יהודים בישראל בשבוע האחרון, עלינו לעשות כל שביכולתנו כדי לתמוך באנשים חפים מפשע החווים כאב ענק, אלימות וחוסר ודאות - במיוחד ילדים", אמר מנכ"ל החברה רוברט איגר. "אנו מגנים את ההתקפות הללו, את השנאה שהניעה אותם ואת כל מעשי הטרור, ונמשיך לפעול כדי למצוא דרכים נוספות לספק תמיכה באזור, ולכבד את הקורבנות, משפחותיהם וכל מי שנפגע מהמלחמה הזו".

מיליון דולר מתוך השניים יועברו למגן דוד אדום ומיליון דולר נוספים יועברו לעמותות חברתיות אחרות הפועלות בישראל, במיוחד אלה המתמקדות במתן סיוע לילדים. בנוסף, עובדי החברה בעולם משתתפים בעת הזו בתוכנית התרומה הבינלאומית מטעם דיסני "המתנות התואמות של דיסני" אשר משווה תרומה זהה של כל עובד בחברה (עד 25,000 דולר) שתינתן על ידי עובדים לארגוני סיוע באזור.

לוגו דיסני. צילום מסך, צילום מסך
לוגו דיסני/צילום מסך, צילום מסך

במקביל, ענקית התקשורת הבינלאומית פרמאונט גלובל הביעה אף היא תמיכה בישראל. מנכ"ל חברת פרמאונט רוברט באקיש ונשיאת החברה שרי רדסטון הוציאו מכתב בו הם מגנים את ההתקפה הנתעבת של החמאס על ישראל והודיעו כי החברה תתרום מיליון דולר לארגונים שתומכים במאמצי סיוע הומניטריים ותשווה תרומות של עובדי החברה. "חברת פרמאונט גלובל מגנה את התקפת הטרור של החמאס", נכתב. "אנו עומדים לצד עם ישראל והקהילה היהודית העולמית. אנו עומדים לצד כל חפי הפשע שחייהם הושפעו מהתקפת הטרור. אנו עומדים לצד הילדים שרק רוצים להיות ילדים. אנו עומדים מאוחדים כנגד כל מעשי טרור ושנאה באשר הם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully