וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם הוא משלנו: קוונטין טרנטינו ביקר חיילים וחיילות בבסיס בדרום

עודכן לאחרונה: 13.10.2023 / 22:13

הבמאי האגדי, אשר עבר לישראל בעקבות נישואין לדניאלה פיק, תועד ברשתות החברתיות כשהוא מצטלם עם חיילים וחיילות בבסיס בדרום, כמו גם עם אזרחים רבים. "רגע מרגש בתוך כל החרא", כתב אחד הצעירים שהצטלמו עם הבמאי האגדי

בווידאו: שכלה את בעלה ומבקשת לשאוב את זרעו/ניב אהרונסון

מאז שהחלה המלחמה בעזה לפני שישה ימים, שפרצה בעקבות הטבח המזעזע שגבה עד כה את חייהם של 1,300 ישראלים, מנסים מאות אמנים לעלות חיוך על פניהם של תושבי הדרום ושל החיילים. אלא שלצד כל האמנים שמתגייסים למען תושבי הדרום והחיילים ומופיעים בפניהם, הגיע היום אורח מפתיע במיוחד לאחד מבסיסי הדרום - הבמאי האגדי קוונטין טרנטינו.

טרנטינו, אשר עבר לישראל בעקבות נישואין לשחקנית והזמרת דניאלה פיק, תועד ברשתות החברתיות כשהוא מצטלם עם חיילים וחיילות בבסיס בדרום, כמו גם עם אזרחים רבים. "רגע מרגש בתוך כל החרא", כתב אחד הצעירים שהצטלמו עם במאי "להרוג את ביל" ו"ממזרים חסרי כבוד" שהגיע גם לשדה בוקר לתמוך בתושבי הדרום ובחיילים שם.

@melachim_alefbet

אני מרגיש שיש גליץ' במערכת

♬ original sound - מלכים א ומלכים ב
קוונטין טרנטינו. אינסטגרם, צילום מסך
טרנטינו ומעריץ בשדה בוקר/צילום מסך, אינסטגרם
קוונטין טרנטינו. אינסטגרם, צילום מסך
טרנטינו וחיילים/צילום מסך, אינסטגרם

מלבד טרנטינו שהתייצב בגלוי לצד ישראל, אתמול פרסמו כ-700 אמנים ואנשי תעשיית הבידור מארה"ב עצומה שבה הביעו תמיכה בלתי מסויגת בישראל. על העצומה חתמו בין השאר מייקל דגלאס, ליב שרייבר, ג'י סיינפלד, מים ביאליק, איימי שומר, ראיין מרפי ועוד ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully