וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן רייכל נשבר בשידור כשדיבר על חברו שנהרג - וביקש לצאת מהאולפן

עודכן לאחרונה: 14.10.2023 / 14:39

במהלך ריאיון שהעניק בקשת 12 לארז טל ואברי גלעד, סיפר על חברו הטוב אל"מ רועי לוי שנהרג לפני שישה ימים במהלך קרבות עם מחבלים שחדרו מהרצועה לישראל. בשלב מסוים בריאיון הוא התפרק, נשבר - וביקש לצאת מהאולפן. צפו

עידן רייכל/חדשות 12

המוזיקאי עידן רייכל נשבר אתמול בשידור - וביקש לצאת מהאולפן. במהלך ריאיון שהעניק בקשת 12 לארז טל ואברי גלעד, סיפר על חברו הטוב אל"מ רועי לוי שנהרג לפני שישה ימים במהלך קרבות עם מחבלים שחדרו מהרצועה לישראל.

רייכל סיפר למראיינים כי השתתף בקבלת פנים של תושבי עוטף עזה ונדהם מהיקף ההתנדבות האזרחית הישראלית. "אם רועי היה רואה את קבלת השבת ואת כל מה שקרה פה השבוע עם ההנהגה האזרחית, הוא היה מתקשר אליי. אם הוא היה חי עוד שישה ימים, הוא היה עכשיו מתקשר אליי ואומר לי 'אתה רואה, בשביל זה נלחמתי, בשביל ההנהגה האזרחית, בשבילם נלחמתי'".

בשלב זה התפרק רייכל, נשבר בבכי, התעשת - וביקש לצאת מהאולפן. "אנחנו בשידור. אני צריך לצאת מפה". ארז טל ואברי גלעד הודו לו - ורייכל הלום-הכאב יצא מהאולפן.

אל"מ רועי לוי שנפל בקרב בקיבוץ רעים. דובר צה"ל
רועי לוי/דובר צה"ל

אל"ם רועי לוי, מפקד יחידת רפאים (הרב-מימדית), נפל ביום הראשון למלחמה. הוא הובא ביום שני למנוחות בחלקה הצבאית בהר הרצל. "אתה אהבת חיי, לא האמנתי שאפשר ככה לאהוב. לא נספיק. אתה עולם ומלואו", ספדה לו אשתו. בנותיו של לוי ספדו לו: "היית בשבילנו גיבור. נמשיך לחיות את הערכים שלך. אנחנן אוהבות כואבות ומתגעגעות אלייך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully