וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רץ ברשת: שיר של מני ממטרה הושמע למחבלי חמאס 8 שעות ברצף

עודכן לאחרונה: 14.10.2023 / 18:57

ברשתות רץ תיעוד שבו נראים מחבלים מחמאס קשורים בידיהם, ברגליהם ובעיניהם - ויושבים על הארץ כאשר מתנגן להם שיר של "מני ממטרה" במשך שמונה שעות ברציפות. מני ממטרה: "לשיר קוראים ממטרה עם מטרה. כולן כאן מטרות אז קדימה"

תיעוד ההרס ברצועת עזה אחרי תקיפות חיל האוויר/טוויטר

לשפשף את העיניים: ברשתות רץ תיעוד שבו נראים מחבלים מחמאס קשורים בידיהם, ברגליהם ובעיניהם - ויושבים על הארץ כאשר מתנגן להם שיר של "מני ממטרה" במשך שמונה שעות ברציפות. כוכב הילדים מני ממטרה (מני צוקרל) עצמו הגיב ברשתות לתיעוד המדהים כשכתב: "לא יודע אם זה אמיתי אבל לשיר קוראים ממטרה עם מטרה. כולם כאן מטרות אז קדימה". אנשים שהעלו את הסרטון לרשתות החברתיות עדכנו כי מדובר בסרטון אמיתי לגמרי וכי המוזיקה לא הולבשה עליו.

אתמול נשבר המוזיקאי עידן רייכל בשידור - וביקש לצאת מהאולפן. במהלך ריאיון שהעניק בקשת 12 לארז טל ואברי גלעד, סיפר על חברו הטוב אל"מ רועי לוי שנהרג לפני שישה ימים במהלך קרבות עם מחבלים שחדרו מהרצועה לישראל.

רייכל סיפר למראיינים כי השתתף בקבלת שבת של תושבי עוטף עזה ונדהם מהיקף ההתנדבות האזרחית הישראלית. "אם רועי היה רואה את קבלת השבת ואת כל מה שקרה פה השבוע עם ההנהגה האזרחית, הוא היה מתקשר אליי. אם הוא היה חי עוד שישה ימים, הוא היה עכשיו מתקשר אליי ואומר לי 'אתה רואה, בשביל זה נלחמתי, בשביל ההנהגה האזרחית, בשבילם נלחמתי'".

בשלב זה התפרק רייכל, נשבר בבכי, התעשת - וביקש לצאת מהאולפן. "אנחנו בשידור. אני צריך לצאת מפה". ארז טל ואברי גלעד הודו לו - ורייכל הלום-הכאב יצא מהאולפן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully