וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקנית סוזן סאמרס ("שלושה בדירה אחת") הלכה לעולמה בגיל 76

עודכן לאחרונה: 15.10.2023 / 22:52

השחקנית האמריקאית, המוכרת מהסדרות "שלושה בדירה אחת" ו"אבא חורג, אמא חורגת", הלכה לעולמה לאחר שאובחנה לפני חודשיים בשנית עם סרטן השד

השחקנית סוזן סאמרס. Paul Archuleta, GettyImages
השחקנית סוזן סאמרס/GettyImages, Paul Archuleta

השחקנית האמריקאית סוזאן סאמרס הלכה לעולמה בגיל 76 לאחר מאבק בסרטן השד. הדובר שלה מסר כי היא מתה בביתה בשלווה ליד בעלה אלן, בנה ברוס ושאר בני משפחתה. "בני משפחתה היו סביבה כדי לחגוג לה את יום הולדתה ה-77 שאותו הייתה אמורה לציין מחר". לפני כחודשיים חשפה סאמרס כי אובחנה בפעם השנייה עם סרטן השד. בעבר אובחנה פעמיים כחולת סרטן, פעם אחת עם סרטן העור ופעם שנייה עם סרטן השד. סאמרס בת ה-76 מוכרת בעיקר מתפקידיה בסדרות "שלושה בדירה אחת" ו"אבא חורג, אמא חורגת".

"מאז שלקחתי חופשה מהעבודה, הרבה מכם ביקשו לקבל פרטים נוספים על הבריאות שלי", כתבה השחקנית בחשבון האינסטגרם שלה לפני חודשיים. "כמו שאתם יודעים, היה לי סרטן שד לפני שני עשורים, ומדי פעם הוא צץ שוב ואני ממשיכה להכות בו. השתמשתי בטיפולים האלטרנטיביים והקונוונציונליים הטובים ביותר כדי להיאבק בזה. זו לא טריטוריה חדשה בשבילי. אני יודעת איך להערך בציוד הקרב שלי, ואני לוחמת. המשפחה המדהימה שלי כל כך תומכת, ועזרה כל כך על ידי שמירת הפעילות של העסק המשפחתי".

שלושה בדירה אחת. AP
סוזן סאמרס בימי הצילומים לסדרה "שלושה בדירה אחת"/AP

בנוסף לקריירת המשחק, סאמרס כתבה ספרי הדרכה, כולל ספרי דיאטות, וכן ספר שירה. היא קידמה בעבר טיפולים אלטרנטיביים בסרטן, ובעקבות כך נמתחה עליה ביקורת מצד ארגון "החברה האמריקאית לסרטן".

  • עוד באותו נושא:
  • סרטן השד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully