וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נגעה בי עמוק": ג'יי קיי רולינג שיתפה תמונה של ילדה חטופה ישראלית בתחפושת הארי פוטר

עודכן לאחרונה: 19.10.2023 / 12:35

הסופרת הבריטית שיתפה פוסט עם תמונתה של נויה דן, בת 12 על הרצף האוטיסטי שנחטפה עם בני משפחתה על ידי החמאס. בתמונה נויה מחופשת לתלמידת הוגוורטס עם הסוודר המוכר, שרביט וספר מהסדרה. "חטיפת ילדים היא דבר בזוי ובלתי מוצדק לחלוטין", כתבה רולינג

הסופרת הבריטית ג'יי קיי רולינג שיתפה פוסט על נויה דן, ילדה ישראלית בת 12 על הרצף האוטיסטי מקיבוץ כיסופים, שב-7 באוקטובר נחטפה על ידי החמאס לעזה יחד עם ארבעה מבני משפחתה.

רולינג שיתפה מחדש פוסט מהחשבון הרשמי של ישראל ב-X, לשעבר טוויטר, המציג תמונה של נויה מחופשת לתלמידת הוגוורטס מ"הארי פוטר", יצירתה המפורסמת והפופולרית ביותר של רולינג. בצילום נויה בחיוך ביישני עוטה את הסוודר המוכר, מחזיקה שרביט ואת הספר "הארי פוטר והנסיך חצוי הדם".

"הילדה היפהפייה הזו בת ה-12 עם אוטיזם נחטפה מביתה על ידי מחבלי חמאס ונלקחה לעזה", נכתב בפוסט של ישראל. "נויה, רגישה, אדיבה, מצחיקה ומעריצה ענקית של הארי פוטר. ג'יי קיי רולינג, תוכלי לעזור לנו לפרסם את הסיפור שלה?"

רולינג אכן נרתמה, שיתפה את הפוסט וגינתה את המעשה. היא כתבה: "חטיפת ילדים היא דבר בזוי ובלתי מוצדק לחלוטין. מסיבות ברורות, התמונה הזו נגעה בי עמוק. הלוואי שנויה וכל בני הערובה שנלקחו על ידי חמאס יוחזרו במהרה, בשלום, למשפחותיהם".

יחד עם נויה נחטפו סבתה כרמלה בת ה-80, וכן אביה עופר (בן 53) ודודניה סהר בת ה-16 וארז בת ה-12.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully