וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל פוסט תמיכה בעזה: נעצרה הזמרת והמשפיענית דלאל אבו אמנה

עודכן לאחרונה: 17.10.2023 / 14:16

הזמרת, משפיענית הרשת וחוקרת המוח ד"ר דלאל אבו אמנה, תושבת נצרת, נעצרה הלילה בחשד להסתה לאחר שפרסמה פוסט ביום הראשון למלחמה שבו כתבה "אין מנצח מלבד אללה" כשברקע דגל פלסטין. מעצרה הוארך ביממה על ידי ביהמ"ש השלום בנצרת

בווידאו: ההרס שהותירו מחבלי חמאס בקיבוץ נירים/מערכת וואלה!

הזמרת, משפיענית הרשת וחוקרת המוח ד"ר דלאל אבו אמנה, תושבת נצרת, נעצרה הלילה בחשד להסתה לאחר שפרסמה פוסט ביום הראשון למלחמה שבו כתבה "אין מנצח מלבד אללה" כשברקע דגל פלסטין. היא חשודה עוד שפרסמה פוסטים והודעות תמיכה בעזה. אבו אמנה מחקה את הפוסט עם הסיסמה המהווה סמל לניצחון המוסלמים שכבשו את אנדלוסיה.

אבו אמנה, אחת הזמרות המוכרות בחברה הערבית-ישראלית שעוקבים אחריה מיליון איש בפייסבוק, הועברה לחקירה והיום מעצרה הוארך ביממה על ידי נשיא בית משפט השלום בנצרת. רס"ב רועי שמריז שהופיע בדיון מטעם המשטרה ביקש להאריך את מעצרה בחמישה ימים בגין עבירת של התנהגות העלולה להפר את שלום הציבור ואיומים. הסנגורית של אבו אמנה, עו"ד עביר אבו בכר, טענה כי מרשתה ספגה איומים ברצח ובאונס וכי הפוסט שלה נמחק זמן קצר אחרי שנכתב. עוד אמרה כי מי שהפיץ את צילום המסך צריך להיחקר בעצמו.

"את הופכת את היוצרות", צעק רס"ב שמריז לעבר עו"ד אבו בכר. "החשודה שלפנינו מפרסמת פוסט שתומך בטרור. הנשיא, השופט ניר מישורי לב-טוב, הודיע כי מצא חשד סביר "ברף לא נמוך" שהזמרת ביצעה את העבירות המיוחסות לה וכי קיים חשש לשלום הציבור אם תשוחרר.

דלאל אבו אמנה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
דלאל אבו אמנה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בהודעה הבוקר מטעם המשטרה נמסר כי בעקבות מספר פוסטים שהעלתה דלאל אבו אמנה ברשתות החברתיות ובהם "התבטאה נגד ישראל והביעה תמיכה בפלסטין", היא נחקרה "בחשד להתנהגות העלולה להפר את שלום הציבור". מהמשטרה נמסר כי "תמשיך לפעול לאיתור וטיפול במסיתים לאלימות ומעשי טרור, ואלו המזדהים עם הטרור והמשבחים מעשים אלו בזמן מלחמה, במרחבי הרשת החברתית ובכל מקום אחר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
פוסט פרו פלסטיני בטוויטר של דלאל אבו אמנה. טוויטר, צילום מסך
הפוסט שעורר סערה/צילום מסך, טוויטר

מהטכניון נמסר בתגובה: "בימים האחרונים מופץ ברשתות החברתיות פוסט תומך טרור המיוחס לד"ר דלאל אבו אמנה. הפוסט מציג את ד"ר אבו אמנה כעובדת הטכניון. ‏נבקש להבהיר כי מדובר בסטודנטית לשעבר, שסיימה את לימודיה ב-2019 ואינה מועסקת על ידי הטכניון".

מאז תחילת המלחמה ב-7 באוקטובר טופלו על ידי הצוות המיוחד לטיפול בהסתות ברשת 116 מפרסמים החשודים בעבירת הסתה. עד כה נפתחו חקירות נגד 65 מהם ונעצרו כ-50 מהם. יתר המקרים בהשלמות חקירה. לצד עבודת הצוות בראשות תת ניצב שלומית לנדס המורכב מקציני משטרה ופרקליטים בכירים מהפרקליטות ישנה גם עבודה של מחוזות המשטרה כנגד תופעת ההסתות ברשתות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully