וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ששרה עם דויד ברוזה וריגשה - החיילת קיבלה מלגה ללמוד ב"רימון"

עודכן לאחרונה: 17.10.2023 / 12:23

החיילת אושר בניסו, שתועדה שרה בדרום יחד עם דיוויד ברוזה בסרטון שהפך ויראלי, תקבל מבית ספר למוזיקה רימון מלגה בשווי של 30 אלף שקל לשנה, למשך שלוש שנות לימוד. זאת לאחר שברוזה המליץ עליה ליהודה עדר, נשיא רימון. עדר: "זה סיפור כמו באגדות"

דויד ברוזה שר עם החיילת אושר בניסו באופקים בזמן מלחמת עזה, 16 באוקטובר 2023/יח"צ

החיילת אושר בניסו, שתועדה שרה בדרום יחד עם דיוויד ברוזה בסרטון שהפך ויראלי, תקבל מבית ספר למוזיקה רימון מלגה בשווי של 30 אלף שקל לשנה, למשך שלוש שנות לימוד. זאת לאחר שברוזה המליץ עליה ליהודה עדר, נשיא רימון.

ברוזה הגיע לדרום כדי לעודד את החיילים והתושבים, ופגש באופקים בחיילת שסיפרה לו שהיא אוהבת לשיר. ברוזה ביצע איתה גרסת כיסוי לשיר "You've Got A Friend" של קרול קינג. הוידאו של השיר הפך לויראלי, ריגש רבים - וכבר למחרת היא התבשרה שזכתה במלגה לרימון.

"זה סיפור כמו באגדות", אומר לוואלה! תרבות יהודה עדר. "דויד שלח לי את הקליפ הזה של הדקה ומשהו, אני השתגעתי על זה. שמתי את זה אצלי בפייסבוק וזה הגיע לאלף ומשהו שיתופים. הסרטון התפוצץ, בכל העולם מדברים עם דויד על הדקה הזאת. ככה זה השואו ביזנס, אתה עובד כל כך קשה, ואז פוגש מישהי באופקים וזה מתפוצץ. דויד חבר של רימון והציע לקחת אותה אלינו, ואמרתי - לוקחים אותה לרימון. דיברתי עם אושר פעמיים, התברר שהחלום שלה זה לבוא לרימון. היא כרגע בקרבי אז לא תוכל להצטרף לשנת הלימודים הקרובה, אבל נבנה לה תכנית שתכין אותה בכל מה שקשור לנושאים כמו תיאוריה. אנחנו אמורים לפתוח את רימון ב-5 בנובמבר, מקווים שזה יתאפשר, ערוכים לכל תרחיש וכבר נותנים סדנאות בזום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully