וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפילו לשמעון ריקלין כבר נמאס: "נתניהו, תפסיק לשקר לציבור"

עודכן לאחרונה: 18.10.2023 / 11:04

מגיש ערוץ 14, הנחשב לאחד מנאמניו הבולטים והוותיקים של נתניהו בתקשורת הישראלית, תקף אותו: "נתניהו, תשנה את הדיסקט, תשתדל להיות אמין ולא לשקר לציבור כשאתמול אתה מודיע שאתה לא תיתן יד להפסקת אש הומניטרית ולהכנסת ציוד הומניטרי ויום למחרת התברר שלא אמרת אמת"

בוידאו: צה"ל: הפיצוץ בבית החולים ברצועה - שיגור כושל של הגי'אהד האסלאמי/דובר צה"ל

מגיש ערוץ 14 שמעון ריקלין, הנחשב לאחד מנאמניו הבולטים והוותיקים של ראש הממשלה בנימין נתניהו בתקשורת הישראלית, תקף אותו. "עד עכשיו ישראל לא מחדשת כלום", אמר ריקלין בהתייחסו למבצע 'חרבות ברזל' המתנהל ברצועת עזה ולזגזוג של ראש הממשלה בכל הנוגע להכנסת ציוד הומניטרי. "נתניהו, תשנה את הדיסקט, תשתדל להיות אמין ולא לשקר לציבור כשאתמול אתה מודיע שאתה לא תיתן יד להפסקת אש הומניטרית ולהכנסת ציוד הומניטרי ויום למחרת התברר שלא אמרת אמת, שכן הולכים להכניס ציוד הומניטרי לעזה. תגיד את האמת, תספר את הסיפור כמו שהוא".

נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן נחת הבוקר (רביעי) בישראל לביקור הזדהות. לפני המראתו לישראל, שוחח הנשיא ביידן בטלפון עם ראש הממשלה נתניהו. בכיר בממשל האמריקני מסר כי ביידן דן עם נתניהו באירועים סביב הפיצוץ בבית החולים בעזה. ביידן מסר הלילה כי הוא הנחה את הצוות שלו לאסוף מידע כדי להבין מה בדיוק קרה בפיצוץ בבית החולים בעזה. "אני זועם ועצוב מהפיצוץ בבית החולים בעזה ומהאובדן הנוראי של חיי אדם כתוצאה מכך", מסר ביידן, " ארצות הברית תומכת בצורה בלתי מתפשרת בהגנה על חיי אזרחים במהלך עימות ואנו מתאבלים על החפים מפשע שנהרגו בטרגדיה הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully