וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מה לא מובן, יא מהבול?!": גרסת "ארץ נהדרת" לשיחת המחבלים אחרי הפיצוץ בבית החולים

עודכן לאחרונה: 18.10.2023 / 15:33

לאחר שדובר צה"ל חשף הבוקר שיחה בין שני מחבלים שמודים בזמן אמת שהטיל של הג'יהאד האיסלמי הוא זה שנחת על בית החולים בעזה, מריאנו אידלמן מ"ארץ נהדרת" פרסם בצהריים את הגרסה הקורעת שלו לשיחה. האזינו

סרטון מתוך מערכות חיל האויר שמתעד את אזור בית החולים לפני ואחרי השיגור הכושל והפגיעה של ארגון הג'יהאד האיסלמי באזור בית החולים אלמעמדאני בעיר עזה/דובר צה"ל

לאחר שדובר צה"ל חשף הבוקר (רביעי) שיחה בין שני מחבלים שמודים בזמן אמת שהטיל של הג'יהאד האיסלמי הוא זה שנחת על בית החולים בעזה, מריאנו אידלמן מ"ארץ נהדרת" פרסם בצהריים את הגרסה הקורעת שלו לשיחה. "זו הייתה טעות שלנו", אומר מחבל א'. "אההה?", עונה מחבל ב'. "אני חוזר ואומר - זה כנראה הרסיסים של הרקטה של הג'יהאד האיסלמי", אומר הראשון. "אהההה?", עונה חברו. "מה אתה לא מבין, יא מהבול?! זה יצא שם מבית הקברות, איפה שאתה לוקח ימינה בחנות ירקות של אחמד סלימאני, ליד זו שעושה את הצמידים, משם זה יצא. אתה מבין את הטעות?!". חברו משיב, כמובן: "אההה?".

כאמור, דובר צה"ל תיאר שיחה שיורטה בין מחבלים, שמעידה כי הם ידעו שרקטה של הג'יהאד האיסלאמי היא זו שפגעה בבית החולים. "יש לנו מודיעין שאת חלקו אשתף כאן: טרוריסטים מדברים על השיגור עצמו, ומתייחסים לבית החולים אל-האלי", אמר תא"ל דניאל הגרי וציטט את השיחה בין המחבלים: "הם אומרים שזה קשור לג'יהאד האיסלאמי, הם ירו את זה מאחורי בית החולים, ואיך שזה יצא הוא התקלקל ונפל אצלם.. אני אומר לך - זו פעם ראשונה שאנחנו רואים טיל כזה ורסיסים כאלה, אני אומר לך, זה של הג'יהאד האיסלאמי", אמר אחד המחבלים. "אומרים שאלו רסיסים של טיל, מקומיים, לא כמו של ישראל".

הגרי מסר הצהרה באנגלית לאמצעי התקשורת הזרים והציג ראיות לכך שהפיצוץ בבית החולים אלמעמדאני "אל-אהלי" שבמרכז רצועת עזה אירע כתוצאה מפגיעת שיגור כושל של הג'יהאד האיסלאמי. "ב-18:50 מטח של טילים נורה לעבר ישראל. היו דיווחים על פיצוץ בבית החולים, על פי המודיעין שלנו - חמאס הבין שמדובר בשיגור של הג'יהאד והחליט להתחיל בקמפיין תקשורתי. הם הבינו בוודאות מוחלטת שזה היה שיגור מוטעה של הג'יהאד שפגע בבית החולים והחליטו לנפח את מספר הנפגעים".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

"אלו לא רסיסים ישראליים": השיחה בין מחבלי חמאס אחרי הפיצוץ בבית החולים

הקלטת שיחה על השיגור הכושל שביצע ארגון הטרור הג׳יהאד האיסלאמי על בית החולים,/דובר צה"ל

הוא הוסיף כי כלי תקשורת רבים הדהדו את השקרים של חמאס מיד אחרי הפיצוץ - למרות שאין דרך לדעת בכזו מהירות מה באמת קרה. הבוקר הוא אישר שבזמן שבית החולים נפגע לא היה ירי ישראלי בים, באוויר או ביבשה באותו אזור, ובמקביל צה"ל זיהה שיגורים מאזור סמוך לבית החולים. הוא הציג שני סרטונים שבהם רואים את השיגור הכושל שנפל במתחם בית החולים וציין שניתוח של התצלומים האוויריים מוכיח כי לא הייתה פגיעה ישירה בבית החולים אלא באזור החנייה, ובמקום אין מכתשים ואין נזק לקירות כמו שהיה צריך לקרות לו היה מדובר בהפצצה ישראלית מהאוויר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully