וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וליאנה מרגוליס ומים ביאליק יוצאות נגד שתיקת הוליווד לנוכח האנטישמיות

עודכן לאחרונה: 19.10.2023 / 9:37

כוכבת "האישה הטובה" ו"תוכנית הבוקר" מתבטאת נגד הוליווד על שתיקתה באשר לאנטישמיות על רקע מלחמת ישראל-חמאס, וכך עשתה גם השחקנית מים ביאליק, שקראה לשחרר את החטופים. "אני לא מבינה. זה מזעזע", אמרה מרגוליס. "אולי הם מפחדים? זה פשוט מטורף בעיניי"

השחקנית ג'וליאנה מרגוליס. Theo Wargo/Getty Images, GettyImages
השחקנית ג'וליאנה מרגוליס/GettyImages, Theo Wargo/Getty Images

ג'וליאנה מרגוליס מתבטאת נגד הוליווד על השתיקה לנוכח אנטישמיות על רקע מלחמת ישראל-חמאס. השחקנית האמריקאית, כוכבת הסדרות "האישה הטובה", ו-"E.R", השתתפה בפסגת וראייטי הוליווד ואנטישמיות, ואמרה שהיא כל הזמן שואלת את עצמה מדוע כוכבים הוליוודיים גדולים רבים אינם מתבטאים בתמיכה בעם היהודי.

מרגוליס, יהודייה בעצמה, הוסיפה כי היא מיואשת מהשתיקה, ו"מנסה להבין ולתרץ מדוע כל אדם בתעשייה שלנו לא מתקומם. אני לא מבינה. זה מזעזע. אולי הם מפחדים? אני לא יודעת ממה הם מפחדים. מלאבד עוקבים? זה פשוט מטורף בעיניי. אני לא מתנהגת ככה. הדבר האחרון שחשבתי בחיי היה שאהיה השחקנית היחידה שתדבר בשם יהודים. אני מקווה שאני נותנת השראה לאנשים אחרים לצאת ולדבר ולהשתמש בקול שלהם ולהשתמש במצע שלהם כדי למשוך תשומת לב לכך".

בימים אלה מככבת מרגוליס בעונה השלישית של "תוכנית הבוקר" של אפל טיוי פלוס. השחקנית מספרת שבמהלך התאמת התלבושות שלה לסדרה בעונה הקודמת, מעצבת התלבושות ענדה שרשרת של צלב על צווארה.

"לא חשבתי פעמיים," אמרה מרגוליס. "ענדתי את הצלב. ואז הדמות הפכה פופולרית. חזרתי לעונה הבאה, ושם בחדר ההלבשה שלי היה הצלב. בגלל שהתחלתי מאז תוכנית לחינוך לשואה בבתי ספר, חשבתי... מה אם לורה פיטרסון הייתה עונדת מגן דוד? אנחנו לא צריכים לדבר על זה. אבל מה אם הדמות הזו פשוט הייתה עונדת מגן דוד? למה לא פשוט אמרתי, 'רק רגע, למה זה צלב?' בטלוויזיה דמויות אף פעם לא עונדות מגן דוד. אני מתחרטת על זה. אני מצטערת על זה. אני הולכת להיות הרבה יותר זהירה בעתיד... זה כל כך קל לשים צלב. למה לא קל באותה מידה להרכיב מגן דוד?".

בתוך כך, גם השחקנית מים ביאליק ("המפץ הגדול") התבטאה נגד היעדר התמיכה הגלובלית בישראל ובחטופיה. "הלב שלי גדול. הלב שלי יכול להכיל אהבה לישראל, מולדת העם היהודי", כתבה בפוסט באינסטגרם, לצד תמונה שלה בכותל המערבי. "הלב שלי מרגיש את הכאב והאימה העצומים שעם ישראל חווה ואני שותפה לכאב הזה. הלב שלי מרגיש פחד בגלל האנטישמיות שעוברת בעולם הזה בלי סוף באופק. לבי זועם על היעדר תמיכה גלובלית פה אחד להחזרה המהירה של בני הערובה שנלקחו על ידי חמאס, ארגון הטרור המטיל אימה על ישראלים ופלסטינים כאחד. הלב שלי יכול להחזיק את כל זה. שלכם יכול?". את דבריה חתמה בהאשטאג "שחררו את בני הערובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully