וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוצרת "הארי פוטר" המומה מרצח נויה בת ה-12 על הרצף: "אין לי מילים"

עודכן לאחרונה: 19.10.2023 / 21:42

הסופרת הבריטית שיתפה שלשום פוסט עם תמונתה של נויה דן, בת 12 על הרצף האוטיסטי שחשבה כי נחטפה עם בני משפחתה על ידי החמאס. לאחר שנודע כי נרצחה ביחד עם סבתה בת ה-80 כתבה רולינג: "אין לי מילים"

מבצע חרבות ברזל: קיבוץ ניר עוז בעוטף עזה, לאחר מתקפת חמאס/הודיה חברוני

שלשום שיתפה הסופרת הבריטית ג'יי קיי רולינג, יוצרת "הארי פוטר", פוסט על נויה דן, ילדה ישראלית בת 12 על הרצף האוטיסטי מקיבוץ כיסופים, שכולם חשבו כי נחטפה על ידי החמאס לעזה יחד עם ארבעה מבני משפחתה. היום, לאחר שנודע לרולינג כי נויה דן וסבתה בת ה-80 נרצחו על ידי מחבלי חמאס, היא הסתפקה בכמה מילים ספורות והמומות: "אין לי מילים".

שלשום כאמור הציגה הסופרת הנודעת תמונה של נויה מחופשת לתלמידת הוגוורטס מ"הארי פוטר", יצירתה המפורסמת והפופולרית ביותר של רולינג. בצילום נויה בחיוך ביישני עוטה את הסוודר המוכר, מחזיקה שרביט ואת הספר "הארי פוטר והנסיך חצוי הדם". "חטיפת ילדים היא דבר בזוי ובלתי מוצדק לחלוטין. מסיבות ברורות, התמונה הזו נגעה בי עמוק. הלוואי שנויה וכל בני הערובה שנלקחו על ידי חמאס יוחזרו במהרה, בשלום, למשפחותיהם", כתבה עוד בטרם נודע לה כי נויה וסבתה לא נחטפו אלא נרצחו.

שלשום התכנסה בני משפחת דן בתל אביב כדי לחגוג יום הולדת 80 לכרמלה, תושבת קיבוץ ניר עוז. המשפחה חגגה את יום הולדתה בטרם נודע להם כי גופתה נמצאה. לחגיגות המשפחה, בסיוע מטה המשפחות למען החזרת החטופים והנעדרים, הגיעו אורנה בנאי ודנה ספקטור כדי לתמוך בהם ברגעים הרגעים והמשפחה קיבלה ברכה מרחוק משלמה ארצי. הבית קושט בבלונים, עוגה והמשפחה הדליקה נרות יום הולדת ובירכה את כרמלה מרחוק במילים וברכות שנכתבו על ידי בני המשפחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully