וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חשוד צילם בניינים, משהו קורה מתחת לאף": העדות המדאיגה של נינט טייב

עודכן לאחרונה: 19.10.2023 / 22:39

על רקע הפאניקה בציבור שהתעוררה בעקבות דיווחי אזרחים על אנשים שמצלמים בתים, כתבה נינט טייב פוסט על אלמוני שראתה אשר מצלם כמה בתים בתל אביב: "הוא הוציא טלפון והתחיל לצלם את כל הבניינים. תהיו הכי עירניים. משהו בבטן לא מאמין שהכול בסדר"

דובר צה"ל: "עשרות אלפי לוחמים ממשיכים בהיערכות לתמרון בעזה"/דובר צה"ל

על רקע הפאניקה בציבור שהתעוררה בעקבות דיווחי אזרחים על אנשים שמצלמים בתים, פרסמה הערב (חמישי) המוזיקאית נינט טייב פוסט שבו הביעה דאגה מאדם אלמוני שראתה אשר מצלם כמה בתים בתל אביב.

"לפני כמה רגעים הייתי בשכונה מאוד מרכזית בתל אביב. יצאתי מבניין וראיתי מישהו חשוד, ממש חשוד. העיניים שלו בישרו לי רעות. אחרי רגע, הוא הוציא טלפון והתחיל לצלם את כל הבניינים. הוא ראה שאני מסתכלת עליו, הכניס את הטלפון והתחיל ללכת לאורך הרחוב הראשי. עקבתי אחריו עם העיניים. הוא הולך ומצלם בניין בניין ואז חזר חזרה את הדרך שכרגע צעד, נכנס לחנות כלשהי, ידיים מאחורי הגב, משוטט, מסתכל למעלה, בודק.

"הלב שלי התחיל לפעום ממש מהר, הבטן שלי מספרת לי שמשהו קורה. צילמנו אותו, דיווחנו למשטרה. לא יודעת מה קרה מאז אבל דבר אחד בטוח - משהו קורה. משהו קורה מתחת לאף. תהיו הכי ערניים שהייתם בחיים שלכם. גם אני ראיתי בחדשות שהמפכ"ל אמר שזה לא אירוע ביטחוני. משהו בבטן לא מאמין. סורי. תפתחו את העיניים".

נינט טייב, 2 ביולי 2023. באדיבות פסטיבל התמר,
נינט/באדיבות פסטיבל התמר

מוקדם יותר הבהירה המשטרה: "בשעות האחרונות מפורסמים ברשתות מספר אירועים בהם נראים חשודים בסמוך למבני מגורים, כאשר אלו נראים מצלמים את המתחם. יודגש כי בכלל האירועים שנבדקו על ידי השוטרים לא עלה חשד לפעילות חבלנית. ככלל ובטח בימים אלו כל דיווח מסוג זה מטופל במהירות וביסודיות על ידי אלפי השוטרים והלוחמים הנמצאים בכלל הערים בכוחות מתוגברים ומוכנים לכל תרחיש. משטרת ישראל שבה וקוראת לאזרחים להמשיך ולגלות ערנות ולהתקשר בזמן אמת למוקד 100 בכל אירוע חריג".

  • עוד באותו נושא:
  • נינט טייב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully