וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתן גושן קורא להנהגה להתפטר: "כל מי שהפקיר אותנו למות צריך ללכת הביתה"

עודכן לאחרונה: 20.10.2023 / 13:36

בפוסט ששיתף ברשתות החברתיות, מתח המוזיקאי ביקורת על "פוליטיקאים שמנצלים את תשוקת החיים ואת רצון הנקמה שלנו כדי להרוויח שנות כיסא", והוסיף כי "המציאות הנוראית הזו הזכירה לנו שיש אנשים ראויים אמיתיים שנלחמים עבורנו בלי לקבל אגורה, ולהיפך, משלמים מחיר דמים"

בווידאו: חשיפת ממדי הזוועה בקיבוץ בארי/יותם רונן

הזמר נתן גושן קורא להנהגת המדינה, ולכל מי "שהפקיר אותנו למות" במתקפת הטרור ב-7 באוקטובר, לקחת אחריות ולהתפטר מתפקידה.

"אני לא מבין את המילה ניצחון, אולי זה רק אני. עומדים פוליטיקאים עם דמעות של פירוק ומבטיחים ניצחון. איזה ניצחון? השיחות על ניצחון מדלגות על אמא ששמעה את הילדה שלה חוטפת יריות בשידור חי, אצלה ניצחון כבר לא יהיה. גם לא עבור התצפיתנית שראתה את החברות שלה נשחטות. הן יחזרו לה בחלומות, היא כבר לא תנצח שום לילה. גם ילד מהעוטף שקובר משפחה שלמה כבר לא ינצח, במקרה הטוב ישרוד", כתב גושן ברשתות החברתיות. "עומדים פוליטיקאים עם ווסט מעל החליפה ומבטיחים שהכל יהיה בסדר אחרי ש'ננצח'. מנצלים את תשוקת החיים ואת רצון הנקמה שלנו כדי להרוויח שנות כיסא. כאילו אנחנו לא שמים לב, איזה עלבון".

"בעולם בו הכסף חשוב - מנכ"ל שהביא את החברה שלו להפסד הגדול ביותר מזה עשרות שנים, בוודאי יילך הביתה. בעולם בו החיים חשובים - כל מי שהפקיר אותנו למות צריך ללכת הביתה. שישאל את עצמו למה התור לקבלת נשק אישי הוא הגדול ביותר מקום המדינה, ושייקח אחריות בדרך החוצה", הדגיש גושן.

"אנחנו רגילים לבחור בפוליטיקאים לפי שיטת הרע במיעוטו, כאילו יש קבוצה סגורה של אנשים ואנחנו בשעשועון - 'בחר את המושחת'. המציאות הנוראית הזו הזכירה לנו שיש לנו אנשים ראויים אמיתיים שנלחמים עבורנו בלי לקבל אגורה, להיפך, משלמים מחיר דמים. צאו מזה רגע, הם ישראל היפה. בואו ניקח לנו אותם, נמליך אותם עלינו", המשיך גושן. "העם הזה שורד, הרבה כי הוא שוכח. כי אם הלב היה זוכר לא הייתה לנו תקומה. אבל אני מבקש מהעם הקדוש שלי: אל תשכחו איך הופקרנו, תזכרו הכל. בשביל האמא העומדת על קבר בנה, בשביל ילדה שמתגעגעת לאבא. את כל מראות הזוועה וסיפורי הדמים, נזכור ולא נשכח".

1,300 בני אדם נרצחו ויותר מ-4,000 נפצעו במתקפת הטרור של חמאס ב-7 באוקטובר, וכן בירי טילים ובקרבות בימים שלאחריה. באותו יום, אלפי מחבלים חדרו מהרצועה לשטח ישראל במתקפה משולבת וטבחו באזרחים וחיילים בשורה ארוכה של יישובים ובסיסים בדרום הארץ, ובכמה מקומות נחשפו מעשי זוועה ואלימות מזעזעת כלפי הקורבנות. בין היתר, המחבלים רצחו יותר מ-250 בליינים בפסטיבל מוזיקה שנערך ברעים, הציתו בתים בכמה קיבוצים בעוטף עזה על יושביהם, והוציאו להורג אנשים מבוגרים, נשים וילדים. עד כה, יותר מ-200 משפחות דווחו כי יקיריהם נחטפו לרצועת עזה בידי המחבלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully