וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני לא מאמינה!": אילה חסון התקשתה להסתיר את התרגשותה בשידור חי

עודכן לאחרונה: 30.10.2023 / 20:19

בעקבות שחרור החיילת אורי מגידיש, שנחטפה על ידי החמאס, בפעולה קרקעית של צה"ל ברצועת עזה, אילה חסון התרגשה מאוד. "ראיינתי את האמא המדהימה והמרגשת שלה, ואני משתדלת לצלצל אליה מדי פעם כשאני לא מראיינת אותה", אמרה. צפו בקטע של חסון הנלהבת

אילה חסון מתרגשת בעת הגשת חדשות בכאן 11, כשנודע לה שצה"ל שחרר במהלך פעולה קרקעית ברצועת עזה את החיילת אורי מגידיש שנחטפה על ידי חמאס במלחמת עזה. שודר ב-30 באוקטובר 2023/כאן 11

צה"ל שחרר הלילה (שני) במהלך פעולה קרקעית ברצועת עזה חיילת שנחטפה על ידי חמאס, במהלך מתקפת הפתע ב-7 באוקטובר. החיילת, טוראית אורי מגידיש, תצפיתנית במוצב נחל עוז, שוחררה במצב טוב והתאחדה עם משפחתה. עשרות גורמים בשב"כ היו מעורבים בפעולה, שהצליחה ללא נפגעים לכוחותינו.

כחלק מההתרגשות הגדולה - של משפחת מגידיש, נשיא המדינה ועם ישראל - גם מגישת כאן 11 התרגשה מאוד בעת הדיווח על שחרור החיילת. "צה"ל שיחרר חיילת שנחטפה. הלב שלי פועם בהתרגשות", אמרה חסון. ולאחר שנלחש באוזניה שלה את החיילת התלהבותה הייתה רבה. "אורי מגידיש! מגי מגידיש, הבת שלך שלך שוחררה! תעלו אותה מיד לטלפון! אני לא מאמינה, זו התצפיתנית שנראתה בתמונה שידיה אזוקות".

לאחר שהוצגה התמונה של מגידיש עם משפחתה, התעצמה אפילו יותר התרגשותה של חסון. "ראיינתי את האמא המדהימה והמרגשת שלה, ואני משתדלת לצלצל אליה מדי פעם כשאני לא מראיינת אותה". צפו למעלה בקטע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully