וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רסיס רקטה נפל על גג ביתה של ריטה, הזמרת לא הייתה בבית

עודכן לאחרונה: 1.11.2023 / 11:34

רסיס של רקטה שנורתה על ידי חמאס מעזה נפל אתמול באחד המטחים למרכז הארץ על גג ביתה של הזמרת ריטה. הזמרת לא שהתה באותו זמן בבית. הרסיס פוצץ את הדוד והבית הוצף במים. ריטה אישרה לוואלה! תרבות את הדברים ואמרה: "זה שטויות לעומת מה שקרה לאנשים אחרים"

בווידאו: מטח רקטות לעבר גוש דן, 30 באוקטובר 2023/ראובן קסטרו

רסיס של רקטה שנורתה על ידי חמאס מרצועת עזה נפל אתמול באחד המטחים למרכז הארץ על גג ביתה של הזמרת ריטה. הזמרת לא שהתה באותו זמן בבית. הרסיס פוצץ את הדוד והבית הוצף במים. ריטה אישרה לוואלה! תרבות את הדברים והוסיפה: "זה שטויות לעומת כל מה שקורה לאנשים אחרים. יש הרוגים, חטופים וחיילים נלחמים בעזה. מביך לדבר על מה שקרה אצלי בבית". מטעמה של הזמרת נמסר: "אכן נפל רסיס על גג ביתה של ריטה. מודים על ההתעניינות, ליבנו כרגע עם משפחות הנופלים, החטופים והחיילים".

מאז החלה המלחמה בעזה מופיעה ריטה ללא הרף מול החיילים והמפונים מעוטף עזה. אתמול הופיעה מול תושבי נחל עוז שמתארחים בקיבוץ משמר העמק. "התרגשתי לשיר עם נשים מדהימות וגיבורות מנחל עוז שמתארחות עם משפחותיהן בקיבוץ משמר העמק. מעריצה אתכן על הרוח החזקה והגבורה שלכן!", כתבה באינסטגרם.

מצעד השירים הגדולים של ריטה באולפן וואלה! ובשיתוף אקו-99, בהגשת מור גלפנד, 24 במרץ 2022. ראובן קסטרו
ריטה/ראובן קסטרו

גם אתמול, כבכל יום מאז תחילת המלחמה, נורו מרצועת עזה רקטות רבות לכל רחבי הארץ. באשדוד נפצעו ארבעה בני אדם באורח קל מרסיסים והועברו לטיפול בבית החולים אסותא בעיר, ובמרכז הנגב נפצע אדם נוסף באורח קל והועבר לטיפול לבית החולים סורוקה בבאר שבע.

  • עוד באותו נושא:
  • ריטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully