וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דובי קיזלשטיין, מתופף להקת "דודה" ו"גן חיות", הלך לעולמו בגיל 68

עודכן לאחרונה: 1.11.2023 / 21:50

מי שהיה המתופף של הלהקות "דודה" בשנות השמונים ולאחר מכן בלהקת "גן חיות" בשנות התשעים, הלך היום לעולמו לאחר מאבק במחלת הסרטן בגיל 68

המוזיקאי דובי קיזלשטיין, מי שהיה המתופף של הלהקות "דודה" בשנות השמונים ולאחר מכן בלהקת "גן חיות" בשנות התשעים, הלך היום לעולמו לאחר מאבק במחלת הסרטן בגיל 68.

המוזיקאי שרון מולדבי, סולן "גן חיות" לשעבר, ספד לו בפייסבוק: "אחינו הגדול איננו. דובי קיזלשטיין היה מהמתופפים הכי נפלאים שניגנו בעברית, וזכינו שאימץ אותנו, צוציקים מדור וחצי או שני דורות תחתיו במוזיקה הישראלית, והצטרף כמתופף וכמנוע דחוס, דוחס ודוחף מאד ב'גן חיות'. עוד אין מילים לספוד, למרות שלמרבה הצער המאבק של דובי היה ארוך. ורוב הזמן הוא ניצח. דובי היה גיבור, ונלחם לא מעט שנים, וכמה שהוא היה חזק ואופטימי ועם הומור אדיר, בסוף כולנו מובסים.

"ב'גן חיות' היינו חמישה, וכעת נותרנו שלושה. וכבר אין לנו בס-תופים. לצערי העמוק לא אהיה בארץ בלוויה ובשבעה, ולכן מפציר עוד יותר לבוא, ללוות, ובעיקר לחבק את שירה, מיכל ומרים. יהי זכרו ברוך מאד".

דובי קיזלשטיין. פייסבוק, צילום מסך
קיזלשטיין/צילום מסך, פייסבוק

המתופף דורון רפאלי ספד לו גם: "את דובי הכרתי כשהיה המתופף של דני סנדרסון ואח"כ בלהקת "דודה" הנפלאה (אלף כבאים, לידיה הלוהטת, ערב אבוד). דובי היה איש חזק שדוחף קדימה את כל ההרכב על הכתפיים עם אנרגיה וחיוך. נפגשנו בעיקר מאחורי הקלעים בכל הפסטיבלים והמופעים בשנות ה90, הוא ניגן אז עם "גן חיות" ואני עם "אטרף". תמיד היה מצחיק בסביבתו, לרוב עם הומור שחור ומטופש שאין לך ברירה, אלא להתפרץ בצחוק. דובי היה בתקופה מסויימת המנהל המוזיקלי של התוכנית "סוף סוף" של גבי גזית שם אפילו עשינו פעם דואט של שתי מערכות תופים. בתוך כל המוות שסובב אותנו קשה כבר לראות גם את אלו שהלכו פשוט ממחלה קשה כמו דובי. איש יקר ואהוב היה".

  • עוד באותו נושא:
  • גן חיות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully