וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות המלחמה בעזה - פסטיגל 2023 צפוי להתבטל

עודכן לאחרונה: 1.11.2023 / 21:43

עוד שבועיים היה אמור לעלות מופע הענק של חנוכה בהשתתפות כמה מהכוכבים הגדולים בישראל אלא שבעקבות הטבח המזעזע בעוטף עזה והמלחמה שפרצה בעקבותיו - המופע כנראה לא ייצא לפועל

נועה קירל מבצעת יחד עם אלני פוריירה את "Fuego", פארק הירקון, תל אביב, 21 בספטמבר 2023/צילום: יח"צ, מחברי השיר: Alex Papaconstantinou, Anderz Wrethov, Didrick, Geraldo Sandell, Viktor Svensson

בעקבות המלחמה בעזה - פסטיגל 2023 צפוי להתבטל. אם אכן יתבטל, זו הפעם הראשונה אי פעם שבה פסטיגל מבוטל. בתקופת הקורונה בוטל המופע אך נערך מופע אונליין במקומו.

עוד שבועיים היה אמור לעלות מופע הענק של חנוכה בהשתתפות כמה מהכוכבים הגדולים בישראל אלא שבעקבות הטבח המזעזע בעוטף עזה והמלחמה שפרצה בעקבותיו - המופע כנראה לא ייצא לפועל. בהפקה מתלבטים בין ביטולו לבין דחייתו. גם החזרות למופע שהיו אמורות להתקיים בשבועות האחרונים בוטלו. בימים הקרובים צפויה לצאת הודעה רשמית על ביטול המופע. העיתונאי ערן סוויסה היה הראשון שפרסם על ביטול הפסטיגל.

במופע השנה היו אמורים לככב נועה קירל, אושר כהן, יהודה לוי, אנה זק, יעל שלביה, הראל סקעת, אמיר שורוש, אוראל צברי ועוד ועוד.

  • עוד באותו נושא:
  • פסטיגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully