וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"השחקנית לשעבר שהפכה לקול של ישראל": נועה תשבי מככבת ב"ניו יורק טיימס"

עודכן לאחרונה: 2.11.2023 / 12:32

העיתון החשוב בעולם פרסם כתבה נרחבת על השחקנית והמפיקה נועה תשבי, שהפכה לאחת המסבירניות המרכזיות בארצות הברית מאז שפרצה המלחמה בעזה. "הפכה לקול דומיננטי בטלוויזיה, ברשתות ובקמפוסים. רואים בה קול של הדור היהודי הזה"

גל גדות בכנס התמיכה לישראל שערכה נועה תשבי./מעריב

"הניו יורק טיימס", העיתון החשוב בעולם, פרסם היום (רביעי) כתבה נרחבת על השחקנית והמפיקה נועה תשבי, שהפכה לאחת המסבירניות המרכזיות בארצות הברית מאז שפרצה המלחמה בעזה ב-7 באוקטובר בעקבות הטבח המזעזע בעוטף עזה.

בכתבה שכותרתה "'מסבירה ישראלית' מייצגת את עמדת ארצה באמריקה", מספרת הכתבת על נועה תשבי, מי שהייתה פעם על תקן המרשעת ב"סדרת טלוויזיה ישראלית פופולרית" (רמת אביב ג' - ו"ת) ועברה ללוס אנג'לס כדי להתניע קריירה מוצלחת "בדומה לזו של השחקנית גל גדות שהתפרסמה בהוליווד". אלא שבמקום זאת "הפכה תשבי לקול דומיננטי ופרובוקטיבי במלחמה שמתנהלת במזרח התיכון גם בטלוויזיה, גם ברשתות החברתיות, גם ברחובות וגם בקמפוסים של המכללות בארצות הברית".

"תשבי מגדירה את עצמה כפרו פלסטינית ואנטי-חמאס. היא מדברת בתוקף נגד הפסקת אש בעזה ונגד סטודנטים שהתגייסו לתמוך במתקפה על ישראל", נכתב בכתבה. "המשימה שלה, לדבריה, היא להילחם באנטישמיות העולמית ובפייק ניוז. בשלושת השבועות מאז שהחלה המלחמה בין ישראל לחמאס היא נמצאת, על פניו, בכל מקום".

נועה תישבי תשבי ניו יורק טיימס. ניו יורק טיימס, צילום מסך
כותרת הכתבה בניו יורק טיימס/צילום מסך, ניו יורק טיימס

יוצר חשבון האינסטגרם הפופולרי Jewish of NY, יואב דיוויס, אשר עובד צמוד עם נועה תשבי, סיפר לכתבת העיתון כי תשבי "היא הקול של הדור היהודי הזה. אני כל הזמן אומר לה שאלוהים הכין אותה לרגע הזה ממש". בכתבה נכתב כי המסר שלה הוא: "כשאנשים דוחים את הציונות ורומזים שלישראל אין זכות קיום כמדינה יהודית, המשמעות היא שנאת יהודים. אנטי-ציונות היא אנטישמיות", אומרת תשבי.

  • עוד באותו נושא:
  • נועה תשבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully