וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"במקומך הייתי מתבייש": יואב לימור חשף סמס מנתן אשל והביך אותו בשידור

עודכן לאחרונה: 2.11.2023 / 14:19

ראש המועצה האזורית תמר סיפר ליואב לימור ונסלי ברדה כי הכסף מהממשלה לסיוע למפונים ממאן להגיע. בתום הריאיון החליט יואב לימור להקריא הודעה שקיבל ממקורבו של ראש הממשלה, נתן אשל, שבה כתב "קוטרים! אין מילה טובה?" - ואף לענות לו בשידור חי. צפו

תיעוד מפעילות כוחות אוגדה 162 ברצועת עזה. 1 בנובמבר 2023/דובר צה"ל

ראש המועצה האזורית תמר, ניר ונגר, התארח הבוקר (חמישי) בתכנית של יואב לימור ונסלי ברדה בקשת 12 וסיפר כי הכסף מהממשלה לסיוע למפונים ממאן להגיע. בתום הריאיון החליט יואב לימור להקריא הודעה שקיבל ממקורבו של ראש הממשלה נתניהו, נתן אשל, ואף לענות לו בשידור חי.

"אני רוצה לעשות משהו שלא עשיתי אף פעם בחיים אבל אני אעשה אותו פעם ראשונה עכשיו כי אנחנו במלחמה", אמר לימור בשידור. "נתן אשל, אחד האנשים היותר מקורבים לראש הממשלה, כותב לי עכשיו 'קוטרים! אין מילה טובה? רק להוריד מורל?'. אז אני רוצה להגיד לך נתן אשל שיכולתי להגיד לך שביום שאתה תעביר מילת ביקורת על נתניהו ומשפחתו - אז אנחנו גם נדבר, אבל אני לא רוצה לקחת את זה לשם. אני רוצה להגיד לך שהתקשורת כאן וראשי המועצות כמו ניר ונגר עושים בדיוק אבל בדיוק את מה שהממשלה הייתה צריכה לעשות. כל יום, בלי לבקש כלום. פשוט עובדים למען הציבור כל יום. במקום שתכתוב תודה או שלפחות תשתוק, אתה מעביר ביקורת. האמת היא שבמקומך הייתי מתבייש".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
פרשת נתן אשל. שי אוקנין
נתן אשל/שי אוקנין

בתגובה לדברים שכתב נתן אשל, תקף אותו שי חג'ג', ראש המועצה האזורית מרחבים ויו"ר מרכז השלטון האזורי: "מי שלא חלק מהמערך הלאומי החשוב הזה - שיפנה את מקומו. אין לנו את הזמן או הפריבילגיה לעסוק בזה. אנחנו מצפים מאשל להתנצל כדי שצה"ל ינצח - חייבים עורף חזק ולכן הממשלה צריכה לתמוך ולספק את כל הצרכים שאנחנו מעלים. הרשויות המקומיות הן אלה שפוגשות את התושבים ויודעות בדיוק מה הצרכים".

ראש המועצה האזורית רמת הנגב, ערן דורון, מסר בתגובה: "יש כנראה אנשים שלא מבינים עדיין שאנחנו במלחמה. היכן שהמדינה לא הייתה, אנחנו נכנסנו לוואקום. ראוי שיתנצל ומהר".

נתן אשל מסר בתגובה: "אמרתי ליואב לימור שהוא קוטר שלא אומר מילה טובה אחת על הממשלה ורק מקטר. לא הזכרתי ראשי מועצות - רק אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully