וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבל מדוע כל כך מוקדם?

4.1.2001 / 11:05

יעל נעמני על השגרה המקסימה של "המלך היל", סדרת אנימציה שלא מספיק אנשים מכירים


אני לא יודעת מתי הגעתי למסקנה שאני מאוהבת בבובי היל. אולי זה היה בפרק שבו הוא חזר הביתה והודיע לאבא שלו שכשיהיה גדול הוא רוצה להיות ווירד אל ינקוביץ'. מתי שזה לא היה, זה לא שינה את העובדה שמדובר בדמות מצוירת של ילד בן 12. עוד אלמנט שהשתלב מצוין בעולם הבדיוני שבו אני חיה במילא. ואז בובי היל נעלם להרבה זמן, וחשבתי שזהו, אין ברירה, ואני צריכה להתחיל לחיות את המציאות כמו שהיא. אזעקת שווא. המציאות יכולה לחכות, בובי היל חוזר ובגדול.

אחרי הרבה יותר מדי זמן חוזרת "המלך היל" אל המרקע. לא הרבה מכירים את הסדרה המקסימה הזאת. שידורן הרצוף של שתי העונות הראשונות שלה הסתיים לפני כשנה וחצי והיה כרוך בפלירטוט עם שעות השידור המופרכות ביותר – בהתחלה שבע בערב ובהמשך באחת בלילה, אחרי "רצח מאדום לשחור" (מה שהוגדר אצל המכורים כיום ראשון הגדול).

הרבה מאלה שכן מכירים לא התמידו, בגלל אותן בעיות טכניות, או לא נתפסו, בגלל שב"המלך היל" הכל אפור. לא משהו שנגנבים ממנו כמו "סאותפארק", לא משהו שרוצים להיות מגניבים כמוהו כמו "דריה", לא משהו שצוחקים עליו כמו "ביוויס ובטאהד", ולא משהו שמאוד-מאוד צוחקים איתו כמו "משפחת סימפסון". אפשר היה להגיד "בוב ומרגרט", אבל "בוב ומרגרט" היא כל כך בריטית, ובכל זאת מדובר בזוג רופאים. אם כבר, "המלך היל" יכולה להזכיר באיזושהי צורה את "רוזאן" בימים שלפני הניתוחים: חיי היומיום של אנשים מאוד רגילים ודי לוזרים. רק שכאן המציאות היא מצוירת.

משפחת היל גרה בארלן, טקסס, ובמילים אחרות: בחור. האנק היל עובד בחברה לאספקת פרופן ולעזרי פרופן. אשתו, פגי היל, היא מורה מחליפה. בובי היל הוא בנם היחיד, וזה לא שהם לא רוצים עוד ילד, פשוט צינור השופכה של האנק צר מדי. משפחת היל מאחסנת בביתה גם את לואן, האחיינית של האנק ופרח ווייט טראש. עוד בחבילה החברים של האנק לשתיית בירה מפחית תוך כדי עמידה על המדרכה : דייל גריבל (מאמין גדול בתיאוריות קונספירציה שאשתו בוגדת בו עם המטפל האינדיאני שלה), ביל (ספר צבאי די מזונח) ובומהאוור (בעל הדיבור הטקסני שאי אפשר להבין בלי הכתוביות, מעין גירסה מוקדמת לקני, או שמא לקארטמן?). ויש גם השכנים שהיגרו מליוס. אבי המשפחה מתעב את האנק, והבת, קוני, היא החברה הכי טובה של בובי. הם ואחרים מרכיבים דינמיקה משפחתית ושכונתית שכוחה במינוריות שלה.

למי שלא זוכר או שמחליט לתת הזדמנות, הסיבוב הקודם של הסדרה הסתיים בפיצוץ במקום העבודה הזמני של האנק. וכאן גם נפתחת העונה השלישית שתסגור את שידורי טלעד בימי חמישי, בשעה זנוחה ומקוממת אפילו יותר מבפעם הקודמת – 01:45 בלילה. ואם תהיתם בנוגע לבובי היל, נראה שהוא די סגור על זה שהוא יהיה קומיקאי, ולא סתם, אלא כזה שמשתמש באביזרים. ללא ספק הגבר השווה ביותר על המרקע בימים טרופים אלה.



0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully