וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנה אינטרנשיונל לקהילה הגאה בעולם: "אם תגיעו לעזה - לא תצאו בחיים"

עודכן לאחרונה: 3.11.2023 / 13:23

זוכת האירוויזיון קראה באינסטגרם ללהט"בים לגנות את ארגון הטרור ששולט ברצועת עזה: "אם אתם לא מגנים את חמאס - אתם נגד להטב"קים, נגד נשים ונגד שלום. שחררו את פלסטין - מחמאס. הדברים יותר מורכבים מציטוט איזה טרנד שנראה לכם נכון. תראו את הצד שרואה אתכם"

דנה אינטרנשיונל/צילום: יחצ, מרכז פרס לשלום

זוכת אירוויזיון 1998, הזמרת דנה אינטרנשיונל, קראה היום (שישי) לחברי קהילת הלהטב"ק בעולם להוקיע את שלטון חמאס, ולא את ישראל.

"אני רוצה לפנות לאחיותיי, לאחיי, למשפחה שלי. לקהילה היקרה והאהובה שלי מכל רחבי העולם - קהילה שנלחמת במשך שנים למען שוויון, חירות והזכות הבסיסית של כל אדם לאהוב", כתבה אינטרנשיונל בחשבון האינסטגרם שלה, "אני אוהבת את כולכם ואני בטוחה שהכוונות שלכם טובות, אז אני רוצה להניח שפשוט חסר לכם המידע: אלו הם 'לוחמי החופש' שלכם ובזה אתם תומכים. אלה הערכים שלהם וזה מה שהם מייצגים (ובגאווה)". ליד הדברים שיתפה אינטרנשיונל תיעוד של דרשה התוקפת הומואים, כמו גם תמונות וסרטונים של הזמרת ממצעד הגאווה בתל אביב.

"האם אתם מודעים לכך שאם תגיעו בטעות לרחובות עזה, לא תצאו משם בחיים? האם אתם יודעים שחמאס דן כל להטב"ק למוות בתלייה (אם לא גרוע יותר)? אתם מבינים שחמאס לא תומך בזכויותיהם של נשים ושל חברי קהילת הלהטב"ק והם לא מקבלים יחס של שווים?", כתבה הזמרת, "אם אתם לא מגנים את חמאס, אתם נגד להטב"קים, נגד נשים ונגד שלום. שחררו את פלסטין - מחמאס. ישראל נלחמת בחמאס כדי להפיל את שלטון הטרור כך שיהיה יותר טוב לנו, יותר טוב לכל האזרחים שנשלטים על ידו, ולעולם לכולו".

"הדברים הם הרבה יותר מורכבים מלצטט איזה טרנד שנשמע לכם נכון. אני מבקשת מכם לפתוח את העיניים ואת הלב, לראות את האמת, לראות מעבר לתעמולה ולנראטיב חד-צדדי כפי שהוא מוצג ברשתות החברתיות. תבחרו לראות את הצד שרואה אתכם. שחולק איתכם את אותם ערכים", הוסיפה אינטרנשיונל, וסיימה: "אתם תמיד מוזמנים למצעד הגאווה בתל אביב, שיקבל אתכם בזרועות פתוחות. ובפעם הבאה שאתה מגיעים לתל אביב הצבעונית, המגוונת, הפתוחה והמכילה שלנו, שיש בה שפע של תרבויות וקהילות שונות, רק תגידו שאתם מצטערים. תמשיכו להפיץ אהבה, במיוחד בזמנים קשים כאלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully