וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא, טכנאי הסאונד של היהודים, נחטף מהמסיבה: "זה הילד שלנו. מחכים שיחזור אלינו בריא ושלם"

עודכן לאחרונה: 5.11.2023 / 12:58

חברי להקת היהודים קראו לשחרורם המהיר של כ-240 החטופים מרצועת עזה, בהם גיא אילוז שעובד עם ההרכב. תום פטרובר סיפר עליו בדמעות: "זה אחד האנשים הכי מתוקים, הכי מקסימים, הכי חמודים, הכי חכמים, הכי מוכשרים שאנחנו הכרנו. תחושת חוסר-האונים היא נוראית"

היהודים מספרים על גיא אילוז, טכנאי הסאונד של ההרכב שנחטף לרצועת עזה בידי חמאס, 4 בנובמבר 2023/מטה משפחות החטופים

חברי להקת היהודים הגיעו היום (שבת) לכיכר מוזיאון תל אביב, שהפכה בשבועות האחרונים לכיכר החטופים והנעדרים, וקראו להשבתם של כל החטופים מרצועת עזה. אחד מהם הוא גיא אילוז, טכנאי הסאונד של הלהקה.

"אנחנו מכירים את גיא בערך מאז שהוא בגיל חמש-שש", סיפר עליו חבר הלהקה תום פטרובר. "שמוליק שהיה התאורן שלנו מאז שאנחנו קיימים, התחתן עם אמא של גיא. אנחנו חיתנו אותם - אורית ואני. ואנחנו עם גיא זה כמו משפחה שלנו, הם חברים הכי טובים שלנו ואנחנו בטיולים ונוסעים ביחד, ואנחנו גם עובדים ביחד. והוא גדל וגדל, ובערך בגיל 22, משהו כזה - הוא מוזיקאי מנגן בגיטרה, הוא בנה לו אולפן ברעננה - ואמרנו בוא תעבוד איתנו בינתיים, ומאז הוא איתנו. הוא כרגע לא איתנו, אבל גיא איתנו. הוא עובד בתור הבקליינר שלו".

"זה הילד שלנו. זה אחד האנשים הכי מתוקים, הכי מקסימים, הכי חמודים, הכי חכמים, הכי מוכשרים שאנחנו הכרנו. גיא היה במסיבה ונחטף. אני יודע מה זה בשביל שמוליק, בשביל דוריס וגם בשבילנו. אנחנו מתפללים שהוא מחזיק מעמד, ומחכים שהוא יחזור אלינו הביתה בשלום בריא ושלם אמן אמן, וכך גם כולם, לא רק הוא שלא איתנו כרגע. מעצבן שיש לנו רק להתפלל, ההרגשה הזאת של חוסר אונים היא הרגשה נוראית", הוסיף בדמעות.

ברצועת עזה מוחזקים בשלב זה כ-240 בני אדם שנחטפו משטח ישראל לרצועת עזה, בהם גם ישראלים בעלי אזרחות כפולה וזרים. עד כה שוחררו חמש נשים משבי חמאס: יהודית ונטלי רענן, בעלות אזרחות אמריקנית שביקרו בקיבוץ נחל עוז ונחטפו משם; יוכבד ליפשיץ ונורית קופר, תושבות ניר עוז; ואורי מגידיש, תצפיתנית ששוחררה בידי חיילי צה"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully