וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביה של אנג'לינה ג'ולי: "אני מאוכזב ממנה, ישראל הותקפה על ידי טרור לא אנושי"

עודכן לאחרונה: 5.11.2023 / 0:02

השחקן ג'ון וויט מתח ביקורת על בתו ג'ולי לאחר שתקפה את ישראל בטענה שהיא הורגת במכוון חפים מפשע. "זה שקר", אמר, "לכולם יש חופש לעזוב. הפלסטינים אסירים של המדינה הברברית שמשתמשת בהם כמגינים אנושיים. הילדים על אדמת פלסטין מנוצלים על ידי החיות האלה"

היהודים מספרים על גיא אילוז, טכנאי הסאונד של ההרכב שנחטף לרצועת עזה בידי חמאס, 4 בנובמבר 2023/מטה משפחות החטופים

השחקן ג'ון וויט, אביה של השחקנית אנג'לינה ג'ולי, מתח אתמול (שבת) ביקורת על בתו לאחר שתקפה את ישראל בטענה שהפציצה במכוון מרכזים אזרחיים בעזה. וויט הוא חובב גדול של מדינת ישראל, שביקר פה אפילו כמה פעמים ולא חשש להביע את אהדתו כלפי המדינה.

"אני מאוכזב מאוד שלבת שלי, כמו להרבה אחרים, אין שום הבנה לכבודו של אלוהים, לאמת של אלוהים. זוהי הריסת ההיסטוריה של ארץ האלוהים, ארץ הקודש, ארץ היהודים. זהו צדק לילדי האל בארץ הקודש", אמר וויט בסרטון שעלה לרשתות.

"הצבא הישראלי חייב לשמור על האדמה ועל האנשים. זו מלחמה. זה לא יהיה כמו שהשמאל חושב, זה לא יכול להיות תרבותי עכשיו. ישראל הותקפה על ידי טרור לא אנושי. תינוקות תמימים, אימהות, אבות, סבתות וסבים. ואתם, טיפשים, אומרים שישראל היא הבעיה? אתם צריכים להסתכל על עצמכם ולשאול: 'מי אני? מה אני? תשאלו את אלוהים: האם אני לומד את האמת? או שמשקרים לי? חבריי, אלה שמבינים את האמת רואים את השקר. הם רואים שישראל הותקפה, והחיות האלה רוצים להכחיד את היהודים ואת הנוצרים".

וויט האשים את אנשי החמאס בכך ש"הם קיבלו כמויות אדירות של כסף שהם לא חלקו עם העם. במקום זה הם יצרו נשק בשביל הזעם שלהם. לישראלים אכפת מבני אדם, הם אוהבים, הם דואגים. זה משהו שהחיות האלה לא מבינות. כמובן שכולנו רוצים שלום ורוצים אהבה. אבל זה לא יכול לקרות עם החיות האלה, שרוצות להשמיד יהודים ונוצרים מעל פני האדמה".

עוד בוואלה!

הסרט של דובר צה"ל שמציג את זוועות חמאס יוקרן לבכירי הוליווד

לכתבה המלאה
אנג'לינה ג'ולי. GettyImages
אנג'לינה ג'ולי/GettyImages

וויט גם התכתב עם דבריה של בתו אנג'לינה ג'ולי, שטענה ש"40 אחוז מההרוגים הם ילדים חפים מפשע". "זה שקר שישראל הורגת אנשים חפים מפשע. לכולם יש רצון חופשי לעזוב", אמר וויט. "הם אסירים של המדינה הברברית שמשתמשת בהם כמגינים אנושיים. הילדים על אדמת פלסטין מנוצלים על ידי החיות האלו, כדי לגרום לכולם לחשוב שישראל נוטלת חיים, וזו בעצם תוכנית החמאס, ליצור את מלחמת הרוע נגד הטוב. תאפשרו לכוח האמת והצדק לאחד את כולנו ביחד, ולהפנים שחמאס ורמאות השלטון שלהם הורסים את האנשים שלהם, ולא ישראל".

ביום רביעי ג'ולי פרסמה בפעם השנייה תמיכה באזרחים שבעזה בפוסט באינסטגרם, ובו החריפה את ביקורתה על ישראל, וזאת מבלי לציין את הטבח שקרה ב-7 לאוקטובר. "זוהי הפצצה מכוונת של אוכלוסיה לכודה שאין לה לאן לברוח, עזה הופכת לקבר אחים. משפחות שלמות נרצחות, 40 אחוז מההרוגים הם ילדים חפים מפשע. בזמן שהעולם צופה ובתמיכתן של ממשלות רבות, מיליוני אזרחים פלסטינים- ילדים משפחות ונשים נענשים באופן קולקטיבי. מנהיגי העולם שותפים לפשע", כתבה בהתייחס לפעילות שערך צה"ל במחנה הפליטים ג'באלייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully