וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למג ראיין יש סרט חדש - אבל כולם מדברים על מה שהיא עשתה לפנים שלה

6.11.2023 / 0:01

מג ראיין עושה קאמבק למסך הגדול לאחר הפסקה של 8 שנים עם קומדיה רומנטית חדשה, אבל מעריציה מודאגים מהניתוח הפלסטי "הרע והמוזר" שעברה לכאורה בפנים

טריילר לסרט WHAT HAPPENS LATER/BleeckerStFilms

המעריצים של מג ראיין - שמככבת בימים אלה בסרטה הראשון מזה שמונה שנים, what happens later (מה קורה אחר כך) - נרגשים שהיא חזרה למסך הגדול עם סרט שגם ביימה, אבל ברשתות החברתיות מביעים דאגה בגלל מה שרבים מגדירים "הפנים המעוותות שלה" שנראות "רע ומוזר בגלל הניתוחים הפלסטיים".

"נהדר לראות את מג ריאן חוזרה ללחם וחמאה שלה עם קומדיה רומנטית, אבל אלוהים, חבל שהיא בלגנה לעצמה כל כך את הפנים", כתב @afiaonfiyah ב-X. "צריך לשנות את שם הסרט ל'מה קורה עם הפנים של מג ראיין", צייץ מישהו אחר.

הגולשים ב-X הביעו צער על כך שהמאמי הלאומית לשעבר, שכיכבה בקומדיות רומנטיות קלאסיות כמו "כשהארי פגש את סאלי", "חסרי שינה בסיאטל" ו"יש לך הודעה" שינתה כל כך את הפנים שלה.

מג ראיין ב-1998. Hulton Archive, GettyImages
ככה היא נראתה ב-1998/GettyImages, Hulton Archive

"אני אוהב את מג ריאן אבל מה קרה לפנים שלה? היא הייתה כל כך יפה עם עיניים גדולות ומלאות הבעה", כתבה מעריצה אחת ואחרת הודיעה שהיא "לא תעשה שום ניתוח או זריקה בפנים. אני מפחדת להיראות בסופו של דבר כמו דג פורל. כל הנשים בהוליווד נראות כככה. כולן מתחילות להיראות אותו הדבר בשלב מסוים. למשל מג ראיין המסכנה. היא הייתה כל כך חמודה".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
מג ראיין בסרט WHAT HAPPENS LATER. Bleecker Street,
וככה היא נראית בסרט החדש/Bleecker Street

בניו יורק פוסט דווח שראיין בת ה-61 מעולם לא הודתה שעשתה ניתוח פלסטי כלשהו, אבל מומחה אחד ניחש שהיא לא רק עברה כמה כאלה - אלא עברה הליך שהשתבש. "היא בלאגן", אמר המנתח הפלסטי שעבד על פנים של כמה סלבס, ד"ר סם ריזק. "אני חושב שהיא עברה מתיחת פנים גרועה בכיוון הלא נכון, הצידה, במקום אנכית".

מג ראיין בצעירותה והיום. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
מג ראיין בצעירותה והיום/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

הוא הסביר שהסימן המעיד של הניתוח האופקי המשובש הוא הפה שלה. "כשהיא הייתה צעירה יותר - הפה שלה היה קטן יותר", אמר. "תסתכל על הפה שלה ב"אהבה בשחקים". עכשיו הוא גדול פי שניים. הדרך היחידה שבה הפה יכול לגדול כשמתבגרים זה אם הוא נמשך הצידה בהליך קוסמטי".

הוא מאמין שגם השפתיים שלה, שגולשים רבים השוו ל"חיוך הג'וקר", עברו הליך כלשהו. "יש לה מילוי בשפתיים," הוא אמר, "הן מלאות יותר בצד, מה שגורם לזה להיראות אפילו יותר גרוע."

אזור אפשרי נוסף בו ראיין השתנתה בעקבות התערבות קוסטית הוא הלחיים שלה, שלטענת ד"ר ריזק היא הוזרקה שם "או עם חומר מילוי או עם שומן".

מג ראיין לפני ואחרי הניתוחים הפלסטיים. רויטרס, עיבוד תמונה
מג ראיין לפני ואחרי הניתוחים הפלסטיים/עיבוד תמונה, רויטרס

"יש לה לחיים בצקיות, מה שמעולם לא היו לה קודם. הלחיים אף פעם לא גדלות כשמתבגרים", הוא המשיך והסביר שעם לחיים מלאות יותר - העיניים שלה נראות קטנות יותר.

"כשיש לך הרבה חומר מילוי או שומן בלחיים ואתה מחייך - לאן זה הולך? הלחיים עולות ומה יש מעל הלחי? העיניים", הסביר ריזק.

היא מעולם לא אישרה שעשתה הליכים קוסמטיים על אף עשור של ספקולציות הנוגעות למראה שלה. עוד בשנת 2016 ה-Huffington Post פרסם מאמר שכותרתו "הפנים של מג ראיין אינן ענייננו", כשהשחקנית הפכה לנושא מדובר בטוויטר מיד לאחר הופעתה בטקס פרסי הטוני של אותה שנה. "אני לא מתייחסת לזה, בכנות", אמרה למגזין Porter ב-2015, כשנשאלה על הספקולציות סביב הניתוחים הפלסטיים שלה, "יש הרבה שנאה בעולם היום. כל כך קל לשפוט. תאר לעצמך שאתה אחד מהשונאים, כמה טיפשי זה".

"יש נושאים חשובים יותר מאשר איך נשים נראות ואיך הן מזדקנות", היא אמרה במאמר שבצורה מסתורית נעלם מהרשת. "אני אוהבת את הגיל שלי. אני אוהבת את החיים שלי כרגע ואני אוהבת את האדם שהפכתי להיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully