וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השווה את שקמה ברסלר לדאעש והוזמן לערוץ 13; טל ברמן התנצל: "פדיחה מבישה"

עודכן לאחרונה: 5.11.2023 / 15:20

טל ברמן אירח בערוץ 13 מרואיין שהשווה בעבר בערוץ 14 את מובילת המחאה שקמה ברסלר לארגון הטרור דאעש. אחרי שהותקף, ברמן התנצל: "פדיחה קשה. טעות מבישה ואקראית שנובעת משחיקה של המערכת ושעות השידור האינסופיות"

בווידאו: קצינת המשטרה האחראית על השבת הציוד האישי למשפחות החללים והניצולים בטבח של ה-7 באוקטובר/צילום: שלומי הלר

טל ברמן התנצל לאחר אירח בחדשות 13 מרואיין, תת ניצב בדימוס דובי יונג, שהשווה בעבר בערוץ 14 את מובילת המחאה נגד המהפכה המשפטית שקמה ברסלר לארגון הטרור דאעש. בתגובה, המנחה באולפן ערוץ 14, שי גולדן, זעם וביקש מיונג לצאת מהאולפן. "לא נכנה יהודים נאצים ולא נשווה אותם לדאעש", אמר לו. כעת, כאמור, התנצל טל ברמן על כך שראיין את יונג.

לאחר שטל ברמן ראיין אותו בחדשות 13, הוא הותקף בטוויטר: "דובי יונג השווה בערוץ 14 את שקמה ברסלר לדעאש ונזרק מהאולפן. במקום שהטמבל הזה יהיה מוחרם לנצח. עבר פחות מחודש והוא יושב באולפן חדשות 13 תחת הטייטל 'מומחה בינ"ל לביטחון המולדת'. תתביישו שם ב-13. תתביישו". טל ברמן, כאמור, התנצל וצייץ: "פדיחה קשה. טעות מבישה ואקראית שנובעת משחיקה של המערכת ושעות השידור האינסופיות. האמינו לי, אין מה לחפש קונספירציות פוליטיות. אישית, לא היה לי מושג מי זה, ודאי שלא היה מוזמן אם הייתי יודע".

  • עוד באותו נושא:
  • טל ברמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully