וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונגרס רבני ישראל לנתניהו: "כבר יותר מ-30 שנה שאנחנו מזהירים מתרחיש כזה"

מוגש מטעם קונגרס הרבנים למען השלום

עודכן לאחרונה: 8.11.2023 / 12:58

קונגרס הרבנים למען השלום פנו לראש הממשלה ולשרים: "מבקשים מכם, בלב כואב, שבור ושותת-דם, רק דבר אחד: הצהירו עכשיו באופן ברור ובקול רם לעולם כולו - לעולם לא עוד"

פגישה של רבני ישראל ראשי ארגון "פיקוח נפש" עם רה"מ אריאל משרון לפני ההתנתקות בשנת 2005. יח"צ,
פגישה של רבני ישראל ראשי ארגון "פיקוח נפש" עם רה"מ אריאל משרון לפני ההתנתקות בשנת 2005/יח"צ

כחודש לאחר תחילת מלחמת חרבות ברזל, קונגרס הרבנים למען השלום פנה לראש הממשלה בנימין נתניהו, שרי הממשלה וחברי הקבינט המדיני ביטחוני.

"אל ראש הממשלה, שרי ישראל וחברי הקבינט המדיני ביטחוני, בימים איומים אלו, כאשר טרם יבשו שלוליות הדם, בכי תינוקות יהודיים עדיין קורע את ליבנו, וחיילי צה"ל הגיבורים והיקרים מחרפים נפשם במלחמה באויב האכזרי, מחובתנו להזכיר דווקא עכשיו:

האמנם "הממשלה לא הוזהרה מפני תרחיש אסון ה-7.10"? במשך למעלה מ-30 שנה מזהירים רבני ישראל מפני תרחיש כזה ודומיו!

400 גדולי רבני ישראל חתמו על פסק ההלכה המבוסס על 'שולחן ערוך' (אורח-חיים סימן שכ"ט) האוסר נסיגה משטחי ישראל, משום שמסירת שטחים, הסכמי אוסלו, תוכנית ההתנתקות ומדיניות הויתורים יביאו למציאות נוראה זו!".

הרב גערליצקי מוסר את פסק הדין לראש הממשלה שמיר. יח"צ,
הרב גערליצקי מוסר את פסק הדין לראש הממשלה שמיר/יח"צ
רבנים שנפגשו עם אריאל שרון לפני ההתנתקות, הגישו לו קול קורא שלא יבצע את התכנית. בתגובה, אמר שרון כי "הסיכוי שיהיו טילים מעזה אפסי". יח"צ,
רבנים שנפגשו עם אריאל שרון לפני ההתנתקות, הגישו לו קול קורא שלא יבצע את התכנית. בתגובה, אמר שרון כי "הסיכוי שיהיו טילים מעזה אפסי"/יח"צ

חברי קונגרס הרבנים למען השלום הוסיפו במכתב: "פסק ההלכה קובע בבירור, שכל מו"מ על שטחי ישראל אסור לחלוטין משום שיביא לחדירת מרצחי האויב, כיבוש יישובי ישראל ושפיכות-דמים נוראית, ובלשון ההלכה "משם תהא הארץ נוחה ליכבש בפניהם"!

פסק ההלכה הברור נמסר במהלך השנים לידי כל ראשי הממשלה ושרי הביטחון לדורותיהם, פורסם אלפי פעמים בהבלטה בכל כלי התקשורת, והוקרא שוב ושוב בזעקה אדירה ובדאגה נוראה על-ידי רבני ישראל, במשך 30 שנה עד לימים אלו ממש. "הלוא אמרנו אליכם אל תחטאו בילד ולא שמעתם וגם הנה דמו נדרש"!

קמפיין פיקוח נפש שהחל בשנת 1994. יח"צ,
קמפיין פיקוח נפש שהחל בשנת 1994/יח"צ
רבני פיקוח נפש בפגישה עם רה"מ נתניהו ב-1996. יח"צ,
רבני פיקוח נפש בפגישה עם רה"מ נתניהו ב-1996/יח"צ
לא עוד מו"מ על שטחי ישראל! לא עוד דיבורים על שתי מדינות לשני עמים! לא עוד ויתורים והקלות! לא עוד נסיגות והכלות!

רבני ישראל מבקשים מכם, בלב כואב, שבור ושותת-דם, רק דבר אחד: הצהירו עכשיו באופן ברור ובקול רם לעולם כולו - לעולם לא עוד! לא עוד מו"מ על שטחי ישראל! לא עוד דיבורים על שתי מדינות לשני עמים! לא עוד ויתורים והקלות! לא עוד נסיגות והכלות! לא עוד נתינת שליטה בעזה או ביו"ש בידי מחבלי הרשות הפלסטינית או מחבלי החמאס האכזריים, ימח-שמם וזכרם.

הצהירו שהנכם מתחרטים על הסכמי אוסלו וההתנתקות ועל כך שתהיה שליטה מלאה של כוחות הביטחון הישראליים, והם בלבד, על כל שטחי ארץ ישראל! אנו בטוחים, שכאשר ממשלת ישראל תצהיר זאת באופן ברור ובקול רם לעיני ולאוזני כל העולם כולו, נזכה לראות את ברכת ה' מלווה את חיילי ישראל, ותביא לניצחון מהיר ומוחלט, מיגור מוחלט של כל אויבינו, השבת החטופים לביתם בשלום ונזכה לייעוד הנאמר בתורתנו הקדושה "ונתתי שלום בארץ ושכבתם ואין מחריד".

לפסק ההלכה האוסר על מסירת שטחי ישראל משום פיקוח-נפש, לרשימת הרבנים ולתגובות/תרומות לחצו כאן>>

מוגש מטעם קונגרס הרבנים למען השלום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully