וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אסתר חיות הצילה את הנכד שלה מהטבח": הפייק ניוז ששודר בערוץ 14

עודכן לאחרונה: 6.11.2023 / 21:11

העיתונאי ניר גונטז' ראיין בסוף השבוע האחרון את אסתר חיות וסיפר לה כי בנו ניצל על ידי יאיר גולן מטבח במסיבה ברעים. לאחר שהופץ פייק ניוז ברשת שלפיו דווקא הנכד של חיות הוא זה שניצל, פאנליסטית ערוץ 14 הדהדה אותו בערוץ מבלי שטרחה לבדוק את האמת

בוווידאו: "בית קברות" למכוניות שנפגעו במהלך מתקפת חמאס ב-9 באוקטובר/צילום: רויטרס

פאנליסטית ערוץ 14, דנה ורון, סיפרה סיפור שקרי לחלוטין בערוץ שלפיו נשיאת בית המשפט העליון לשעבר אסתר חיות הצילה את הנכד שלה מהטבח ליד קיבוץ רעים בסיוע יאיר גולן ושלחה אותו לחו"ל.

בסוף השבוע האחרון ראיין עיתונאי "הארץ" ניר גונטז' את אסתר חיות ובמהלך הריאיון היא התעניינה בשלומו של בנו של ניר, שאותו יאיר גולן הצליח להציל מהטבח ברעים לאחר שניר גונטז' צלצל אליו והעביר לו את מיקומו בזמן אמת. לאחר אותו ריאיון הופץ ברשת החברתית פייק ניוז שלפיו חיות היא זו שהצילה את הנכד שלה בעזרתו של יאיר גולן. דנה ורון, שלא טרחה לבדוק את האמת, התבססה על אותו פייק ניוז ואמרה: "קראתי עכשיו שאסתר חיות הצילה את הנכד שלה מהתופת באמצעות אחד מגורמי הצבא שהיא מכירה, ושלחה אותו לחו"ל".

באותו ריאיון שקיים עם אסתר חיות, שאלה אותו נשיאת העליון לשעבר: "הייתה לך איזו מעורבות אישית במשהו, לא?", בתגובה ענה לה גונטז': "כן, הבן שלי ניצל מהמסיבה ברעים". אחרי שהיא שואלת אותו מה מצבו וגונטז' מספר לה שהוא נסע להתאוורר בחו"ל, היא אומרת לו "חשוב מאוד לטפל בזה, לא להרדים את זה".

  • עוד באותו נושא:
  • ערוץ 14

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully