וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מני ממטרה הופיע בחתונה חרדית והצטרף לשירת "שיישרף לכם הכפר"

עודכן לאחרונה: 7.11.2023 / 14:01

כוכב הילדים מני ממטרה (מני צוקרל) הופיע הלילה בחתונה חרדית בבית שמש ותועד כשהוא שר את "שיישרף לכם הכפר" - שיר גזעני שמזוהה עם ארגוני ימין קיצוני דוגמת ארגון האוהדים "לה פמיליה" של בית"ר ירושלים. רק בצהריים מני ממטרה התנצל: "זה נאמר בלהט השמחה"

צה״ל ממשיך במאמץ הנעת האוכלוסיה דרומה לשם הגנתה ופותח מסדרון פינוי אוכלוסיה למעבר התושבים ברצועת עזה/דובר צה"ל

כוכב הילדים מני ממטרה (מני צוקרל) הופיע הלילה בחתונה חרדית בבית שמש ותועד כשהוא שר את "שיישרף לכם הכפר" - שיר גזעני שמזוהה עם ארגוני ימין קיצוני דוגמת ארגון האוהדים "לה פמיליה" של בית"ר ירושלים. מני הצטרף לשירת הצעירים החרדים שחגגו בחתונה ובהמשך שר את שירו "מני ממטרה" המזוהה עמו.

הסרטון עורר סערה ברשתות החברתיות. עיתונאי "הארץ" אמיר תיבון, שניצל מהטבח בניר עוז על ידי אביו האלוף (במיל') נועם תיבון, צייץ: "אפסים מאופסים. חיילים מוסלמים נלחמים כרגע במדי צה"ל נגד חמאס. רופאים וחובשים ערבים מצילים חיים. אזרחים ערבים ברהט חילצו אנשים מן הטבח במסיבה ב-7/10. איזה סרטון מביש ומכוער, איזו דרך עלובה לחגוג חתונה".

(עדכון - 14:00): בצהריים התנצל מני ממטרה: "חברים, אני מבקש להתנצל על התבטאות שלי שנאמרה בלהט השמחה ולא ראויה או מאפיינת אותי בשום צורה. למרות שאנחנו בזמן מלחמה כולכם יודעים ומכירים אותי כאיש של שלום, אני מצטער על הנאמר על אף ולמרות הזוועות שהעם שלי חווה וחווה בימים אלו. לבי מדמם לנוכח החדשות הקשות שכולנו מקבלים מדי יום וכולי תקווה לימים טובים יותר, לשחרור החטופים ולשלום חיילינו שנלחמים על הבית. חיבוק גדול ולניצחון הרוח הישראלית".

בתחילת המלחמה עלה מני ממטרה לכותרות כשבסרטון ויראלי הופיע תיעוד שבו נראים מחבלי חמאס שנשבו בשבת השחורה יושבים אזוקים ומאזינים לשיריו בלופ במשך 8 שעות ברצף. כוכב הילדים מני ממטרה (מני צוקרל) עצמו הגיב ברשתות לתיעוד המדהים כשכתב: "לא יודע אם זה אמיתי אבל לשיר קוראים ממטרה עם מטרה. כולם כאן מטרות אז קדימה".

  • עוד באותו נושא:
  • מני ממטרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully