וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'ר ווטרס: "הישראלים המציאו סיפורים על עריפת ראשים של תינוקות"

עודכן לאחרונה: 7.11.2023 / 9:59

סולן להקת פינק פלויד לא מפספס הזדמנות לתקוף את ישראל בנבזיות מקוממת. בריאיון לתקשורת האמריקאית אמר: "אנחנו לא יודעים בדיוק מה הם עשו. האם זה מוצדק להתנגד לכיבוש? כן, אבל זו אמנת ז'נבה. באופן מוסרי הם חייבים להתנגד לכיבוש שהתחיל בשנת 1967. זו החובה שלהם"

רוג'ר ווטרס חוזר ל"החומה"/(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: לירז לבנה)

סולן להקת פינק פלויד, רוג'ר ווטרס, שנחשב לאחד הקולות הבולטים נגד ישראל בעולם, הצדיק את הטבח שביצעו מחבלי חמאס בעוטף עזה והקל ראש במספרי הנרצחים שפרסמה ישראל. בריאיון לעיתונאי האמריקני גלן גרינוולד אמר ווטרס: "התגובה הראשונה שלי למתקפה הייתה 'בואו נחכה לראות מה קרה. המחשבה השנייה הייתה 'איך לעזאזל הישראלים לא ידעו שזה הולך לקרות?! הצבא הישראלים לא שמע את הפיצוצים בבסיסים כשחמאס פוצצו את גדר הגבול?! יש בזה משהו מוזר".

כשנשאל על ידי המראיין אם אפשר להצדיק את הטבח של חמאס, ענה ווטרס: "אנחנו לא יודעים בדיוק מה הם עשו. האם זה מוצדק להתנגד לכיבוש? כן, אבל זו אמנת ז'נבה. באופן מוסרי הם חייבים להתנגד לכיבוש שהתחיל בשנת 1967. זו החובה שלהם".

על הרג האזרחים הישראלים אמר ווטרס: "כמובן שאני לא בעד זה, אבל זה יצא מפרופורציה, הישראלים המציאו סיפורים על עריפת ראשי תינוקות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully