וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סולן "רייג' אגיינסט דה מאשין" הבריז מהטקס כדי להפגין נגד ישראל

7.11.2023 / 14:46

סולן הלהקה זאק דה לה רוחה היה אמור להגיע לטקס להכנסת להקתו להיכל התהילה של הרוקנרול אלא שהחליט להבריז ברגע האחרון והעדיף ללכת להפגנת הענק הפרו-פלסטינית שהתקיימה בוושינגטון הבירה

הפגנה בלוס אנג'לס שבה הוכה פול קסלר/טוויטר

להקת הרוק "רייג' אגיינסט דה מאשין" זכתה לכבוד ענק כשהוכנסה להיכל התהילה של הרוקנרול ביום שישי האחרון, אלא שמי שהגיע לייצג את הלהקה היה הגיטריסט שלה טום מורלו. כעת מתברר שסולן הלהקה זאק דה לה רוחה היה אמור להגיע אף הוא לטקס אלא שהחליט להבריז ברגע האחרון והעדיף ללכת להפגנת הענק הפרו-פלסטינית שהתקיימה בוושינגטון הבירה.

הזמר הפופולרי לא כתב פוסט ברשתות החברתיות על ההפגנה הפרו-פלסטינית אך נצפה בין ההמונים במחאה נגד המתקפה הישראלית על עזה. הוא ואלפים נוספים קראו לישראל להפסיק את האש ולנשיא ארצות הברית ג'ו ביידן לפעול בנושא. הצלם hate5six העלה לרשתות החברתיות תמונה עם דה לה רוחה וכתב: "300 אלף מאיתנו צעדו היום לוושינגטון הבירה לתמוך בהגדרה עצמית של הפלסטינים וקראו להפסיק את רצח העם שמבצעת ישראל.

צלם הווידאו הנודע hate5six פרסם תמונה ב-X שלו עם דה לה רושה בין המפגינים (ראה למטה), וכתב, "300,000 מאיתנו צעדו היום ל-DC לתמיכה בהגדרה העצמית הפלסטינית וקראו להפסיק את רצח העם של ישראל. נתקלתי בזאק דה לה רוחה שהשתתף בהפגנה. דיברנו על כך שזו נקודת מפנה בהיסטוריה. אנשים קולטים איך המאבקים לחירות מתחברים זה לזה - מפרגוסון ועד עזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully