וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחת אבטחה כבדה ואיומים לשיבוש ההקרנה: סרט הזוועות יוקרן היום לבכירי הוליווד

עודכן לאחרונה: 8.11.2023 / 11:56

מארגני ההקרנה קיבלו איומים מגורמים פרו-פלסטינים שהודיעו להם כי יגיעו להפגין מול ההקרנה ולנסות לשבש אותה. לאור זאת, הביעו כמה מהמארגנים חשש כי ההפגנות הפרו-פלסטיניות יובילו למהומות ועימותים ולפיכך האבטחה במקום תוגברה באופן משמעותי

בווידאו: הרגעים הראשונים לפני הטבח במסיבת הטבע/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

מאות מבכירי הוליווד צפויים להגיע היום אחר הצהריים לאולם קולנוע בלוס אנג'לס על מנת לצפות בסרט שהוכן בדובר צה"ל, ואשר מתעד בצורה גרפית וקשה לעיכול את הזוועות שעוללו מחבלי חמאס לתושבי עוטף עזה. את האירוע יזמו כמה גורמים, ובהם הבמאי הישראלי-אמריקאי זוכה האוסקר גיא נתיב ("גולדה"). גם השחקנית גל גדות ובעלה ירון ורסנו סייעו בנושא.

עם זאת, מארגני ההקרנה קיבלו איומים מגורמים פרו-פלסטינים שהודיעו להם כי יגיעו להפגין מול ההקרנה ולנסות לשבש אותה. לאור זאת, הביעו כמה מהמארגנים חשש כי ההפגנות הפרו-פלסטיניות יובילו למהומות ועימותים ולפיכך האבטחה במקום תוגברה באופן משמעותי. לא נמסר מי הבכירים שיגיעו לצפות בסרט שאורכו כ-45 דקות.

ארגון אנטי-ציוני ופרו-פלסטיני בשם "Jewish Voice for Peace" (קול יהודי לשלום) תקף את מארגני ההקרנה וכינה אותה "אירוע תעמולה" שאינו מציג את התמונה המלאה של המלחמה בעזה שכן הוא אינו מציג את התמונות ממה שקורה כעת בעזה, "כשאלפי בני אדם תמימים נהרגים מאש צה"ל", לדבריהם. "האירוע הזה משרת רק את אלו שרוצים במלחמה וברצח עם" וכי המשימה של ישראל כעת צריכה להתמקד "בהצלת בני הערובה שמוחזקים בידי חמאס".

גל גדות. ניר פקין
גל גדות/ניר פקין

בהזמנה שנשלחה לבכירי הוליווד, כתב גיא נתיב כי הסרטון, שאורכו כ-40 דקות, כולל תמונות גרפיות אלימות וקשות מאוד, ובכללן תיעוד של מעשי רצח שביצעו מחבלי החמאס וצילמו. ההקרנה תתקיים בלוס אנג'לס, אם כי במקביל תתקיים גם הקרנה נוספת בניו יורק. נתיב ושאר יוזמי ההקרנה ביקשו מהאורחים שלא להכניס טלפונים סלולריים אליה.

סרטון הזוועות הוקרן לפני מספר ימים לחברי הכנסת, וחלקם יצאו המומים ונסערים ממנו ואף נזקקו לטיפול רפואי ופסיכולוגי כדי להתמודד עם המראות הקשים. שגריר ישראל לאו"ם גלעד ארדן, בשיתוף עם הקונסוליה הישראלית בניו יורק, קיים השבוע הקרנה מיוחדת לדיפלומטים, כפי שקיים לפני כשבוע וחצי לעשרות בכירים ממערכות התקשורת הבינלאומיות המרכזיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully