וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרט הזוועות הוקרן בפני אנשי תעשיית הוליווד, אחריו פרצו עימותים אלימים

עודכן לאחרונה: 9.11.2023 / 12:42

תחת אבטחה כבדה הוקרן סרטון הזוועות שיצר דובר צה"ל הכולל 47 דקות של תיעוד מחריד מהטבח ב-7 באוקטובר. שגריר ישראל באו"ם גלעד ארדן נאם באירוע: "זוועות כאלה יכולות להיות מבוצעות רק על ידי אלו שלא רואים יותר את הקורבנות שלהם כאנושיים". אחרי ההקרנה פרצו עימותים

בווידאו: גלעד ארדן בלוס אנג'לס/מערכת וואלה!

תחת אבטחה כבדה הגיעו כמאה איש מתעשיית הבידור בהוליווד לאולם ב"מוזיאון הסובלנות" בלוס אנג'לס וצפו בסרט הזוועות שהוכן בדובר צה"ל ואשר מתעד בצורה גרפית וקשה לעיכול את הזוועות שעוללו מחבלי חמאס לתושבי עוטף עזה. את האירוע יזמו כמה גורמים, ובהם הבמאי הישראלי-אמריקאי זוכה האוסקר גיא נתיב ("גולדה") והשחקנית גל גדות. בתום ההקרנה, שארכה 47 דקות, פרצו עימותים קשים בין מפגינים פרו-פלסטינים לבין מפגינים פרו-ישראלים.

חלק ממאה אנשי התעשייה שהגיעו להקרנה יצאו באמצע, וחלק עזבו אותה בסיומה כשהם מזועזעים ובוכים. מבין אלו שהגיעו להקרנה - הבמאי גיא נתיב, מנכ"ל מאטל ינון קרייז ובעלה של גל גדות, ירון ורסנו. להקרנה לא הגיעו שחקנים מוכרים או שמות מוכרים נוספים. גם גל גדות נעדרה מההקרנה.

נתיב מסר לוואלה! תרבות בתום ההקרנה: "הרגע יצאתי מההקרנה שהציגה את הטבח, האונס, עריפת הראשים ושריפת תינוקות, ילדים, נשים, גברים וזקנים. הלב שלי נשבר למיליוני חתיכות. אני חייב כמה ימים כדי לעכל מה שראיתי".

שגריר ישראל באו"ם גלעד ארדן נכח בהקרנה ואמר: "הסרטון הזה ישנה את איך שאתם מסתכלים על על המזרח התיכון והוא ישנה את איך שאתם מסתכלים על המלחמה בעזה. ישראל נלחמת למען העתיד שלה ואני כאן הלילה כדי להפציר בכם לתמוך בישראל במלחמתה נגד רשע טהור עד שנשמיד את חמאס. אתם הולכים לראות ברבריות ואכזריות בסדר גודל שלא ראיתם מעולם. זוועות כאלה יכולות להיות מבוצעות רק על ידי אלו שלא רואים יותר את הקורבנות שלהם כאנושיים. האכזריות כללה רצח תינוקות, אונס נשים, שריפת משפחות וחטיפת ילדים. היא התרחשה מאחר שחמאס - בדיוק כמו הנאצים ודאעש - רואים את כל הישראלים והיהודים כחרקים שהם חייבים להשמיד.

"חמאס עד היום מצהיר בפומבי שהם היו מבצעים את הטבח שוב ושוב ושוב, לכן - כדי להשיב את הביטחון לאזרחי ישראל - חמאס, כמו דאעש, חייב להיות מושמד. זו הדרך היחידה למנוע טבח רצחני נוסף. ההתקפה של חמאס חיזקה מחבלים מסביב לעולם, כולל בארה"ב, באירופה ועוד. עלינו להבין שחמאס וכל יתר הארגונים לא נמצאים במלחמה רק נגד ישראל אלא נגד הערכים הדמוקרטים המשותפים שלנו והם לא יעצרו שעד שישיגו שליטה עולמית. אם ישראל לא תשמיד את הרוע הזה, המערב הוא הקורבן הבא. אל תשכחו זאת".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

בימים האחרונים קיבלו מארגני ההקרנה איומים מגורמים פרו-פלסטינים שהודיעו להם כי יגיעו להפגין מול ההקרנה ולנסות לשבש אותה. ארגון אנטי-ציוני ופרו-פלסטיני בשם "Jewish Voice for Peace" (קול יהודי לשלום) תקף את מארגני ההקרנה וכינה אותה "אירוע תעמולה" שאינו מציג את התמונה המלאה של המלחמה בעזה שכן הוא אינו מציג את התמונות ממה שקורה כעת בעזה, "כשאלפי בני אדם תמימים נהרגים מאש צה"ל", לדבריהם. "האירוע הזה משרת רק את אלו שרוצים במלחמה וברצח עם" וכי המשימה של ישראל כעת צריכה להתמקד "בהצלת בני הערובה שמוחזקים בידי חמאס".

גל גדות. ניר פקין
נעדרה. גל גדות/ניר פקין

סרטון הזוועות הוקרן לפני מספר ימים לחברי הכנסת, וחלקם יצאו המומים ונסערים ממנו ואף נזקקו לטיפול רפואי ופסיכולוגי כדי להתמודד עם המראות הקשים. שגריר ישראל לאו"ם גלעד ארדן, בשיתוף עם הקונסוליה הישראלית בניו יורק, קיים השבוע הקרנה מיוחדת לדיפלומטים, כפי שקיים לפני כשבוע וחצי לעשרות בכירים ממערכות התקשורת הבינלאומיות המרכזיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully