וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל טענות לגזענות: "וושינגטון פוסט" הסיר קריקטורה שתוקפת את חמאס

עודכן לאחרונה: 12.11.2023 / 10:37

האתר של העיתון האמריקני הנודע "וושינגטון פוסט" הסיר קריקטורה שמציגה דמות של בכיר חמאס שמשתמש בילדים כמגן אנושי ואומר "איך ישראל מעזה לתקוף אזרחים!" - בגלל טענות לפיהן הקריקטורה גזענית

בוווידאו: צה"ל ושב"כ חיסלו מחבלי נ'חבה של ארגון הטרור חמאס/צילום: דו"צ

האתר של העיתון האמריקני הנודע "וושינגטון פוסט" הסיר קריקטורה שמציגה דמות של בכיר חמאס שמשתמש בילדים כמגן אנושי ואומר "איך ישראל מעזה לתקוף אזרחים!" - בגלל טענות לפיהן הקריקטורה גזענית. בעיתון היומי הקריקטורה פורסמה כמתוכנן. הקריקטורה מציגה כאמור את איש החמאס ש"ממגן" את עצמו בארבעה ילדים ואישה תוך שבצביעותו הוא זועם על ישראל שתוקפת אזרחים.

"הקריקטורה שאייר מייקל רמירז בנוגע למלחמה בעזה ושפרסמנו בוושינגטון פוסט נתפסה על ידי גולשים רבים כגזענית", כתב עורך מדור הדעות של הוושינגטון פוסט בהסבר מדוע הוסרה הקריקטורה. "זו לא הייתה כוונתנו. ראיתי בקריקטורה ככזו שמתמקדת באדם ספציפי, דובר חמאס שחגג את התקיפה על אזרחים ישראלים לא חמושים. עם זאת, התגובות שקיבלתי שכנעו אותי שפספסתי משהו משמעותי ואני מתחרט על כך. המדור שלנו מעוניין למצוא מכנה משותף שיחבר בינינו גם בזמנים הקשים ביותר ולפיכך הסרנו את הקריקטורה. נמשיך להציג מגוון דעות במדור שלנו".

חשבון טוויטר רשמי של ישראל צייץ את הקריקטורה שהוסרה וכתב: "זו הקריקטורה שהוושינגטון פוסט הסיר. הקריקטורה שצייר מייקל רמירז נושאת את הכותרת 'מגנים אנושיים' והיא מציגה מנהיג של חמאס שמשתמש באזרחים כמגנים אנושיים. האמת אולי כואבת, אך היא עדיין אמת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully