וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתן שנהרג בעזה היה מפיק ב"פאודה", ליאור רז: "אהבתי אותך, תודה על הכל"

עודכן לאחרונה: 12.11.2023 / 9:51

אחד מלוחמי המילואים שנהרגו בצפון רצועת עזה הוא רס"ר (מיל') מתן מאיר, בן 38 מאודם, שעבד כחבר בצוות ההפקה של הסדרה "פאודה". ליאור רז: "מתן היה חבר צוות בארבע העונות של פאודה, אהבתי אותך מתן, תודה על הכל". אבי יששכרוף: "יהי זכרו ברוך"

יוסף חיים הרשקוביץ מנגן על כינור בפני חולים/באדיבות המשפחה

חמישה לוחמי מילואים נפלו בעת הלחימה באיזור בית חאנון שבצפון רצועת עזה. אחד מהם הוא רס"ר (מיל') מתן מאיר, בן 38 מאודם, לוחם בגדוד 697 מחטיבה 551. מאיר עבד בצוות ההפקה של הסדרה "פאודה". כוכב הסדרה ואחד מיוצריה, ליאור רז, נפרד ממנו בפוסט באינסטגרם: מתן מאיר נפל בקרב בצפון רצועת עזה. מתן, חבר צוות בארבע העונות של 'פאודה', אהבתי אותך מתן, תודה על הכל".

יוצר הסדרה אבי יששכרוף כתב בטוויטר: "הערב משפחת 'פאודה' התבשרה שחבר צוות ההפקה של הסדרה, רס"ר (מיל') מתן מאיר בן 38, מאודם, לוחם בגדוד 697, חטיבה 551 (עוצבת חצי האש), נפל בקרב בצפון רצועת עזה. יהי זכרו ברוך".

בעמוד האינסטגרם הרשמי של "פאודה" ספדו למאיר: "כל השחקנים והצוות שבורי לב לחלוטין מהאובדן הטרגי הזה. אנו רוצים להביע את תנחומינו למשפחתו ולחבריו של מתן. שינוח על משכבו בשלום".

על פי גורמים צבאיים, חמשת חיילי המילואים נפלו במהלך סריקת מבנה וחיפוש אחר פיר מנהרה. במהלך הפעולה, התרחש פיצוץ גדול שגרם לקריסת חלקים מהמבנה על הלוחמים. כוחות צה"ל חילצו את הלוחמים מהמקום תחת אש וטיפלו בפצועים. גורם צבאי מסר לוואלה! כי באירוע עצמו היו גילוי גבורה, אומץ לב וקור רוח של מפקדים. עדו הוסיף הגורם וסיפר כי מפקד הגדוד נפצע בעצמו גם כן, אך לא הסכים להתפנות מהאזור.

חטיבה 551, חטיבת מילואים של יוצאי קומנדו וצנחנים, נלחמה בעזה באזור בית חאנון, השמידה תשתיות חמאס וחיסלה מחבלים רבים. במסגרת הפעילות, מצאו הלוחמים תחמושת ומטענים בגן ילדים באזור בית חאנון. חטיבה 551 פועלת יותר משבועיים באזור בית חאנון שבעזה. במהלך הלחימה, חיסלו הלוחמים מחבלים, סרקו מבנים, ותקפו מטרות בשיתוף פעולה עם כוחות חיל האוויר, הנסדה ושריון. כמו כן, במהלך הלחימה השמידו לוחמי החטיבה פירי מנהרות רבים, ומצאו חומרי מודיעין רבים של חמאס, בהם גם מפות.

זהו איש הצוות השני של "פאודה" שנהרג מאז תחילת המלחמה ב-7 באוקטובר. ליאור ויצמן, מי ששימש בעבר כסאונדמן של "פאודה" נרצח במהלך התקפת הטרור של מחבלי החמאס. טד סרנדוס, מנכ"ל משותף בנטפליקס, ספד לויצמן: "הלבבות שלנו עם משפחתו של ויצמן ועם כל מי שאיבד מישהו בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully