וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי פרץ: "כהנא צדק בכל מילה. המפגינים נגד המלחמה הם כלבים בוגדים מסריחים"

עודכן לאחרונה: 12.11.2023 / 13:41

הזמר קובי פרץ תקף מפגינים נגד המלחמה בעזה ("לשלול את האזרחות לכל המזבלה האלה") והביע תמיכה ברב כהנא שתנועתו הוכרזה כארגון טרור: "הוא וגנדי צדקו בכל מילה. עכשיו מה שנשאר זה למחוק ולהשמיד את כל זרע עמלק כי זה ציווי מהתורה שלנו"

בווידאו: הרמטכ״ל טס מעל עזה ומשוחח בקשר עם מח"ט גולני שנמצא בשטח מתחתיו/צילום: דובר צה"ל

הזמר קובי פרץ ממשיך לקרוא להשמדת עזה ולתקוף במילים חריפות את מתנגדי מלחמת עזה. בסדרת סטוריז שהעלה לאינסטגרם שלו הוא שיבח את הרב כהנא, שתנועתו "כך" הוכרזה בעבר כארגון טרור על ידי ישראל, והציג ציטוטים שאמר הפוליטיקאי שנרצח בשנת 1990.

פרץא פרסם סרטון שבו כהנא קורא להפגיז ללא הרף את האויב וכתב: "כל מילה אבל כל מילה שאמר האיש הזה צדק וצודק בהחלט. מי שלא נאה לו לשמוע את האמת מוזמן לעזוב את הארץ. נמאס לי מהצביעות של אנשים שמבלבלים את המוח. כהנא ורחבעם זאבי צדקו בכל מילה. עכשיו מה שנשאר זה למחוק ולהשמיד את כל זרע עמלק כי זה ציווי מהתורה שלנו". בסטורי נוסף הבהיר: "מבחינתי כהנא צדק בכל מילה שאמר. כנ"ל גם רפול, גנדי וחבריהם שאמרו את האמת ובחרו להתעלם מהשמאל ומהימין גם יחד. כיהודים יש לנו ציווי מהתורה למחוק ולהשמיד את כל זרע עמלק".

בסטורי נוסף הוא העלה סרטון של ישראלים שמפגינים נגד המלחמה בעזה וכתב: "תגידו לי, אתם שם בקפלן, יא אפסים שכמותכם. על מי ומה בדיוק אתם מפגינים למען המחבלים ששחטו וטבחו בילדים, חיילים, נשים ותינוקות שלנו? אני קורא לממשלת ישראל לשלול לכל המזבלה שנמצאים שם את האזרחות ולשלוח אותם לא לעזה חלילה כי בקרוב עזה בעזרת השם תחזור להיות של ישראל. כל המפגינים שתומכים בעזה צריכים לשלוח אתכם לאלף עזאזל כלבים בוגדים מסריחים שכמותכם. חייבים להקיא אתכם מארץ ישראל".

חיים של אבא קובי פרץ. רשת 13, צילום מסך
קובי פרץ/צילום מסך, רשת 13

ביום שישי בצהריים נקלע קובי פרץ לאזעקה בזמן שהיה בדרכו לקניות עם שני ילדיו ברכב. הוא הוציא אותם מהרכב, נשכב איתם על הרצפה - וגונן עליהם. לאחר מכן כתב סטורי זועם: "ממשלת ישראל, מה לא מובן לכם יא מנותקים. עזה חייבת להימחק ולהיות מושמדת עם כל זרע עמלק, עם או בלי אטום, פשוט חייבים להשמיד את כל עזה ולהכחיד כל מי שנמצא שם, כי כולם שם מחבלים, אפס, חלאות. תוציאו את החטופים שלנו ותמחקו את כל המקום הזה שזורע ועושה הרס בכל העולם".

  • עוד באותו נושא:
  • קובי פרץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully