וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנקמה המתוקה של ארגנטינה: שני מלונות ביטלו את ההזמנות של רוג'ר ווטרס

עודכן לאחרונה: 12.11.2023 / 17:45

אחרי שסולן להקת פינק פלויד הצדיק את הטבח שביצע חמאס בעוטף עזה והקל ראש בכך שנרצחו גם תינוקות בטבח, שני מלונות בארגנטינה, שם צפוי ווטרס להופיע בשבוע הבא, ביטלו את הזמנתו במפתיע: "הם אמרו שהחדר עובר שיפוץ. פאקינג חה! ברור שהלובי הישראלי עומד מאחורי זה"

רוג'ר ווטרס חוזר ל"החומה"/(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: לירז לבנה)

אחרי שסולן להקת פינק פלויד רוג'ר ווטרס, שנחשב לאחד הקולות האנטי-ציוניים הבולטים בעולם, הצדיק את הטבח שביצעו מחבלי חמאס בעוטף עזה וטען שארגון הטרור "לא ערף ראשי תינוקות", מגיעה נקמה מתוקה מכיוון לא צפוי: כעת מתברר כי שני מלונות בארגנטינה, שם צפוי ווטרס להופיע עם להקתו ב-21 ו-22 בנובמבר, ביטלו את הזמנותיו במפתיע.

בריאיון לעיתון ארגנטינאי אמר ווטרס כי הזמנות שצוותו עשה למלונות בעיר הבירה בואנוס איירס בוטלו באופן מוזר. "הם ביטלו את ההזמנות שלי למלונות FAENA ו-ALVEAR. הם אמרו לנו שאין להם חדרים. בהתחלה הזמנו חדרים במלון FAENA ואז הם אמרו לנו שהם מבטלים את ההזמנה בטענה שהחדר עובר שיפוץ. חה, פאקינג חה! הרי ברור שהלובי הישראלי עומד מאחורי העניין. זה פתטי. במלון השני הם אישרו את ההזמנה ל-10 חדרים ואז הם ביטלו גם כן". משני המלונות לא נמסרה תגובה לעיתון".

בריאיון לעיתונאי האמריקני גלן גרינוולד לפני מספר ימים אמר ווטרס: "התגובה הראשונה שלי למתקפה הייתה 'בואו נחכה לראות מה קרה. המחשבה השנייה הייתה 'איך לעזאזל הישראלים לא ידעו שזה הולך לקרות?! הצבא הישראלים לא שמע את הפיצוצים בבסיסים כשחמאס פוצצו את גדר הגבול?! יש בזה משהו מוזר".

כשנשאל על ידי המראיין אם אפשר להצדיק את הטבח של חמאס, ענה ווטרס: "אנחנו לא יודעים בדיוק מה הם עשו. האם זה מוצדק להתנגד לכיבוש? כן, אבל זו אמנת ז'נבה. באופן מוסרי הם חייבים להתנגד לכיבוש שהתחיל בשנת 1967. זו החובה שלהם". על הרג האזרחים הישראלים אמר ווטרס: "כמובן שאני לא בעד זה, אבל זה יצא מפרופורציה, הישראלים המציאו סיפורים על עריפת ראשי תינוקות".

המוזיקאי אביב גפן תקף את ווטרס כשפרסם תמונה של כוכב פינק פלויד עונד על ידו צלב קרס וכתב: "להביט בך זה כמו להביט בפרח נובל באגרטל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully