וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ניצלתי מהנאצים, עכשיו אני שוב טובע": הפוסט המצמרר שכתב סבו של יהב וינר, שנרצח בטבח

עודכן לאחרונה: 13.11.2023 / 10:16

"שמי יוסף וינר ואני בן 97. ניצלתי מאש החיות הנאציות, משפחתי נכחדה כולה בתופת הנוראית. שוב אני באפיסת כוחות, בייאוש, טובע. ואין לי עוד אדמה להאחז בה": הפוסט קורע הלב שכתב יוסף, סבם של הבמאי יהב וינר והדר רוזנפלד שנרצחו בעוטף ביחד עם בעלה של הדר, איתי

טריילר "הילד"/go2films

יוסף וינר, סבו של הבמאי יהב וינר שנרצח בטבח בעוטף עזה בזמן שהגן על אשתו הזמרת שי-לי עטרי ועל בתם בת החודש שייה, פרסם פוסט קורע לב שבו הוא מספר כי הוא ניצול שואה שהצליח להקים משפחה - ואילו עכשיו הוא שוב באפיסת כוחות, ללא "אדמה להיאחז בה".

"שמי יוסף וינר ואני בן 97 שנים", כתב. "ניצלתי מאש החיות הנאציות, משפחתי נכחדה כולה בתופת הנוראית. נותקתי משורשיי העמוקים והקמתי אנדרטה מאבני בזלת לזכרם. מתוך אפיסת כוחות, מייאוש, מטביעה, נאחזתי באדמה וניטעתי בציון. התחתנתי עם אביבה וגידלנו 2 ילדים לתפארת - את עופר ונורית.

"מעופר ומיכל נולדו לנו 4 נכדים בכפר עזה. מנורית ומיקי נולדו לנו 6 נכדים בכפר עזה. הגעתי לעץ משפחתי נטוע היטב באדמת המולדת שמניב פרי. אך לפתע מבין גדרות הרשע הגיח 7.10.23, המראות המבעיתים של שריפה ואבק, הרג ורצח נוראי של חפים מפשע הגיע אליי שוב. נכדי היקר לי מכל יהב ז"ל נרצח בעודו מגן על אשתו שילי וביתו בת החודש שייה. ונכדתי היקרה לי מכל הדר ז"ל ובעלה איתי ז"ל נרצחו בעודם מגינים על התאומים שלהם בני העשרה חודשים רועי וגיא.

"שוב אני באפיסת כוחות, בייאוש, טובע. ואין לי עוד אדמה להאחז בה".

סלפי של יהב וינר ואשתו שי-לי עטרי. באדיבות המשפחה
יהב ושי לי/באדיבות המשפחה

יהב וינר, תושב כפר עזה, נרצח בביתו בטבח מחבלי חמאס ביישוב בעודו מגן על אשתו שי-לי עטרי ובתם התינוקת.

אלמנתו, שי-לי עטרי ספדה לו בהלוויה: "תותי שלי. אני יודעת שאתה מדבר איתי בתוך הלב שלי. בתוך הראש. אני רק מבקשת שלא תפסיק. שזה תכנס לאדמה, לארון, לא אומר שהנוכחות שלך בתוכי לא תפסק. זוכר ששכבנו על מזרון מטונף בניסן נתיב. ידעתי שלעולם לא אפרד ממך. לא אניח לך. גם אם תפרד ממני אלף פעמים. אני יודעת שהתאהבת בי מהרגע הראשון. אז לנצח יש לי הוכחה שלא אני התחלתי איתך, ואני יודעת היום שלעולם לא היית מרפה. אני עצובה כל כך".

עטרי סיפרה על רגעיו האחרונים של יהב, וכיצד הציל את חייה ואת חיי בתם במותו. "אני רק זוכרת שהחזקת בשבילנו את הדלת, יכולת לברוח מהחלון אבל כל כל אהבת אותי שחסמת אותם גם בדלת האקורדיון", סיפרה, "שמעתי שניסית לחסום אותם עם העגלה של שיה. איך חשבת לעצור 70 מחבלים עם הדלת והעגלה?!? אבל תמיד היית אופטימי. גם אחרי שגערתי בך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully