וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המופע שהוקדש למפוני העוטף בהשתתפות תזמורת המהפכה ורבקה מיכאלי

רותי קדוש, מעריב

עודכן לאחרונה: 13.11.2023 / 12:03

הלהקה הופיעה בהתנדבות בניהולם האמנותי של זהר שרון ורועי אופנהיים בפני מפוני נתיב העשרה עם המופע "יוסי בנאי והמהפכה". המופע הועלה במלון רויאל ביץ' בתל אביב, בהשתתפות רבקה מיכאלי, אבי גרייניק ועדי כהן

תזמורת המהפכה עם רבקה מיכאלי, אבי גרייניק ועדי כהן מופיעים בפני מפוני נתיב העשרה/עומר לקנר

בסוף השבוע הופיעה בהתנדבות תזמורת המהפכה בניהולם האמנותי של זהר שרון ורועי אופנהיים בפני מפוני נתיב העשרה עם המופע "יוסי בנאי והמהפכה". המופע הועלה במלון רויאל ביץ' בתל אביב, בהשתתפות רבקה מיכאלי, אבי גרייניק ועדי כהן.

משפחות המפונים ואיתם הילדים התרגשו לפגוש מקרוב את רבקה מיכאלי, המוכרת להם כסבתא נעמי מהסדרה "שקשוקה" וכשהזמרת עדי כהן ביצעה את שירו של יוסי בנאי "גר מול הים", לא נותרה עין יבשה, כשמילות השיר קיבלו משמעות אחרת ונגעה ביושבים בקהל.

תזמורת המהפכה. עומר לקנר, צילום מסך
עדי כהן ותזמורת המהפכה/צילום מסך, עומר לקנר

"יש ליופי פה טעם/של עקבות מלחמה/פה גדלים עשבי זעם/בין פרחי נחמה/ כאן יודעות השפתיים/לחייך לזמן/כאן בוכות העיניים/כבר שנים מעצמן/אני גר מול המים/ונופים משכבר/מספרים לי בינתיים/איך הפכו לעפר/כאן תמצא בכל אבן/גם שרידי חלומות/כאן נושאים את הסבל/בתוך סל השמחות/כאן שותים את הצער/בגביעי אהבה/כאן שרים שירי סער/בין תפילות אשכבה", כתב יוסי בנאי.

לקראת סיום המופע פנתה רבקה מיכאלי לאנשי וילדי נתיב העשרה בקהל ואמרה בהתרגשות: "מדברים על ישראל הראשונה וישראל השניה, ועכשיו כשאני עוברת בין מלון למלון אני אומרת 'יש ישראל השלישית וצריך לשים אליה לב. ישראל שהמפרנסים שלה לא עובדים. ישראל שהילדים שלה לא הולכים לבתי הספר או כמעט ולא, ישראל שאין לה בית. אני מאחלת לכם שיהיו לכם הרבה בתים. תודה על הזכות להופיע בפניכם'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully