וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שנדחה בגלל המלחמה: הסרט של מארוול מגיע השבוע לישראל

עודכן לאחרונה: 13.11.2023 / 13:47

האולמות מנסים לחזור לשגרה: "המארוולס", הסרט ה-33 במספר ביקום הקולנועי של מארוול, יעלה בסוף השבוע הקרוב. הוא אמור היה לצאת בישראל בשבוע שעבר - אך נדחה בצל המצב, כמו סרטים רבים אחרים

טריילר לסרט "המארוולס"/Laura Radford © 2023 MARVEL, באדיבות דיסני ישראל ופורום פילם

בצל מלחמת "חרבות ברזל", בתי הקולנוע בישראל מתחילים לחזור לשגרה, וגם סרטים בפרופיל גבוה, שיציאתם לאקרנים נדחתה בגלל המצב - מגיעים לאולמות.

היום (שני) הוכרז כי הסרט החדש של ביקום הקולנועי של מארוול, "המארוולס", בכיכובם של ברי לארסון וסמואל ל' ג'קסון, יעלה ביום חמישי הקרוב בישראל. הסרט, ה-33 במספר ביקום הקולנועי, עלה בארצות הברית ובמקומות נוספים ברחבי העולם בסוף השבוע האחרון, אך רשם נתונים מאכזבים בקופות וזכה לביקורות מעורבות. הוא אמור היה לצאת גם בישראל, אך נדחה בשבוע בגלל המצב. עוד עולה בסוף השבוע סרט האימה "חמישה לילות אצל פרדי", יותר משלושה שבועות אחרי מועד צאתו המקורי.

סרטים חדשים נוספים שמוקרנים בבתי הקולנוע הם הסרט הרומנטי "רומן צרפתי", הדוקו "שומרי האוקיינוס" וסרט ההופעה של טיילור סוויפט, שאף הוא עלה בישראל כמה שבועות אחרי מועד צאתו המקורי, בשל המלחמה.

בבתי הקולנוע מוקרנים בשלב זה בעיקר סרטים שיצאו לפני 7 באוקטובר, כמו "גן קופים" של אבי נשר. כמה סרטים מצופים שהיו אמורים לעלות בבתי הקולנוע נדחו עד להודעה חדשה, כמו סרטו המצופה של מרטין סקורסזה "רוצחי פרח הירח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully