וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקנית סוזן סרנדון מצדיקה את הטבח: "אנשים לא מבינים את ההקשר"

עודכן לאחרונה: 14.11.2023 / 12:25

השחקנית האמריקאית סוזן סרנדון השתתפה בהפגנה של מאות פרו-פלסטינים שהתקיימה בניו יורק והצדיקה את טבח 7 באוקטובר: "כל כך הרבה אנשים לא מבינים את ההקשר שבמסגרתו ההתקפה של 7 באוקטובר התרחשה, הם לא מבינים את ההיסטוריה של מה שהתרחש לעם הפלסטיני מזה 75 שנה"

בווידאו: לוחמי צוות הקרב של חטיבת בית הספר לחי"ר פשטו על מפקדתו של מפקד חטיבה בחמאס/דובר צה"ל

השחקנית האמריקאית סוזן סרנדון השתתפה בהפגנה של מאות פרו-פלסטינים שהתקיימה בניו יורק, הצדיקה את הטבח שאירע ב-7 באוקטובר ותקפה באופן חריף את ישראל.

"אני עומדת כאן עם הפריווילגיה הלבנה שלי, ואומרת שלא חייבים להיות פלסטיני כדי לעמוד לצד הפלסטיני", אמרה לקול תשואות הקהל. "אתה לא צריך להיות פלסטיני כדי להבין שהטבח של כמעט 5,000 ילדים הוא לא מתקבל על הדעת ופשע מלחמה. אתה לא צריך להיות פלסטיני כדי להבין שפשעי מלחמה מתרחשים בכל יום ביומו לפי האו"ם וארגוני זכויות אדם אחרים. זהו זמן לחינוך, בגלל כמו שאמרו לפניי, כל כך הרבה אנשים לא מבינים את ההקשר שבמסגרתו ההתקפה של 7 באוקטובר התרחשה, הם לא מבינים את ההיסטוריה של מה שהתרחש לעם הפלסטיני מזה 75 שנה. אז זו הזדמנות לחנך אנשים אם יש להם ראש פתוח, אם הם יכולים להתקדם מעבר לאינסטינקטים השבטיים שהפרידו בינינו זמן רב כל כך. זה זמן להיות עם לב פתוח, זה זמן להיות חזקים וזה זמן שפלסטין תהיה חופשית".

סוזן סרנדון ("מופע הקולנוע של רוקי", "תלמה ולואיז") מזוהה מזה שנים עם עמדות שמאל רדיקלי ופעילות פרו פלסטינית.

מי שדווקא הפגינה אמפתיה כלפי ישראל היא השחקנית ההוליוודית נטלי פורטמן, שנולדה בישראל ועברה בגיל צעיר לארצות הברית עם הוריה. השחקנית נפגשה עם נציגים ממשפחות החטופים הישראלים המוחזקים בעזה, ושלחה להם מסר תמיכה מחזק. בסטורי שעלה אתמול בעמוד האינסטגרם של המאבק להשבת החטופים - Bringthemhome, פורסם וידאו של השחקנית עם המסר החשוב: "לכל המשפחות, היה לי את המזל להיפגש עם חלק מכם. נחרדתי מהמחשבה על החוויה שאתם, בני המשפחה, נאלצתם לעבור ועדיין עוברים היום ואני מצטרפת אליכם בקריאה לקהילה הבינלאומית לסיים את האסון ההומניטרי הרב-לאומי הזה ולהגן על הגברים והילדים, על הקשישים, על כל האנשים, אנשים חפים מפשע שסובלים כרגע. אני איתכם, אני בוכה איתכם, חושבת עליכם ומצטרפת אליכם בבכי ובקריאה להחזיר אותם הביתה עכשיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully